hakrist Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Leter etter en norsk butikk som selger Cooler Master sitt Centurion 5 kabinett. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette? De eneste jeg finner er databutikken.com, men der vil jeg IKKE kjøpe fra. Flere andre web-butikker fører coolermaster, men ingen av dem har dette kabinettet. (Komplett har bla kun Centurion 1). Thx in advance. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Du skal ikke kjøpe en PC, og da er ikke "Hjelp til kjøp/salg av PC" riktig kategori. Siden det dreier seg om et kabinett hører posten hjemme i kategorien "Kabinetter". Tråden flyttes. Lenke til kommentar
Baleni Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 www.3dfxcool.com www.microplex.no vis de ikke hat d der vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 3dfxcool, pcstyling, microplex, netshop og psdata hadde heller ikke Lenke til kommentar
hakrist Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) 3dfxcool, pcstyling, microplex, netshop og psdata hadde heller ikke Har nå sjekket: 3dfxcool pcstyling microplex netshop komplett multicom netconnection mpx psdata Kommer ikke på fler i farta. Noen andre? Endret 22. februar 2005 av hakrist Lenke til kommentar
Innos Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 OMG, kjøp fra databutikken eller kjøp noe annet! Hvis prisguiden sier bare databutikken har det, og du har sjekket 3dfxcool, microplex og netconnection, tviler jeg på noen annen netbutikk har det. Hva med dette? Det er omtrent samme stil, svart og firkanta, det har 2x120mm vifter på 16db. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå