Kestrel Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvordan får jeg søkemotorer til å fange opp hjemmesiden min? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hvordan får jeg søkemotorer til å fange opp hjemmesiden min? De fleste søkemoterene finner siden din etter hvert, men det går også ann å legge den til på de forskjellige søkemotorene. Var det jeg gjorde. Endret 21. februar 2005 av White Fox Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Noen kjappe tips: - Få andre sider til å linke til din (f.eks legg link i signaturen her på forumet) - Legg den til "manuelt" i søkemotorene* - Bruk semantisk og valid HTML - Legg inn noen informative meta-tags (keywords, description) - Ikke prøv deg på noe lureri (f.eks urelevante ord i keywords) *= De fleste søkemotorer lar deg sende inn en URL. Det kan derimot ta flere måneder før den blir lagt til, så punkt 1 vil nok være mer effektivt) Endret 21. februar 2005 av Loomy Lenke til kommentar
D-junkie Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Legg spesielt merke til det Loomy sa. En annen hemmelighet er dmoz.org, registrer siden din der og mye er gjort. Og stol ALDRI på programmer som registrerer siden din i 10000 søkemotorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå