Jonhoo Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Emnetittelen er forsåvidt spørsmålet. Når jeg starter et program som åpnes i en DOS boks, lukkes DOS boksen automatisk med en gang. Hvis jeg derimot starter command i STart -> Kjør, og så starter programmet derfra, virker det vanlig. Hvordan kan jeg få Windows til å holde vinduene åpne etter at programmet har kjørt? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Prøvd via kommandokonsollet? Start -> kjør -> cmd Tror ikke Windows kan holde på programmene oppe på andre måter... Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Ja, det virker hvis jeg kjører det ved hjelp av Start -> Kjør -> cmd, men går det ikke an å få vinduet til å forbli åpent uansett hvorfra man kjører det? Lenke til kommentar
Mimou Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 høyreklikk på .exe fila til programmet. Gå på "program" og ta vekk krysset i boksen "lukk ved avslutning" Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Er ikke noen knapp som heter program når jeg har trykket på egenskaper... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Så stort sett er det fordi programmene avslutter? cmd er svaret, skal du arbeide med console programmer(merk at de ikke er DOS programmer), er det alltid en fordel å bruke command prompt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå