Dalon Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei Når jeg starter Windows XP Proffesional før jeg følgende feilmelding: "RUNDLL Feil ved innlastning av p2esocks_1026.dll Den angitte filen ble ikke funnet" Noen som skjønner seg på dette? Alle forslag mottas med takk! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ett kjapp googlesøk gav meg denne linken : http://computercops.biz/postt98519.html Kan nesten virke som spyware eller liknende som følger med windows i oppstarten. Prøv med følgende : start -> kjør -> msconfig (trykk enter) Velg oppstart -> sjekk om du ser den omtalte filen der en plass, fjern krysset til venstre, start på nytt. Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Kunne ikke finne den filen der nei. Men takk for forslaget... Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Beklager "ronnyaa" Filen finnes så absolutt den. Nesten flaut å innrømme det, nei ikke neste - virelig flaut. Jeg sitter her med to datamaskiner, og presterte å se på den data'en som er i orden - ikke rart jeg ikke fant filen. Jeg fant filen "Rundll32.exep2esocks" og krysset vekk krysset. Når jeg da starter Windows for jeg følgende melding: "Du har brukt systemkonfigurasjon til å gjøre endringer i måten windows starter på. Systemkonfigurasjonen er i Diagnose- eller Selektiv oppstartmodus, noe som gjør at denne meldingen vises og at verktøyet kjøres hver gang windows starter. Velg vanlig oppstartmodus under kategorien Generell for å starte windows normalt og for å angre endringene du gjorde ved hjelp av Systemkonfigurasjon. Ikke vis denne meldingen og start ikke systemkonfigurasjon når windows starter" Kan jeg bare krysse av her så er alt i orden, eller bør jeg gjøre noe mer? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hehe, alle kan gjøre feil. Bare kryss av på den meldingen at du ikke ønsker at den skal "mase", så er alt i boks Lenke til kommentar
Dalon Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hjertelig takk for hjelpen "ronnyaa" Da ser det ut til å virke fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå