Gå til innhold

Får ikke tatt backup av dvd film, ny beskyttelse?

Xantix

Anbefalte innlegg

Bruker dvdshrink, men når jeg nå skal ta backup av resident evil 2 som jeg kjøpte i dag så får jeg "Invalid dvd structure". Noen som har vært bort i dette tidligere og funnet en løsning? Også prøvd med dvddecrypter og med og uten anydvd.

X.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se her

http://www.videohelp.com/toolsimages/vobblanker_580.jpg

Togle av de tre i andre rad fra venstre.

Correct Vob s. i

Remove PUOP in VOB

Remove PUOP in IFO`s.

(Tror jeg)

Det tar litt tid å rippe. Du finner masse om det med Google.

Husker ikke feilmeldingen DVDshrink, men hvis du søker på denne + Resident+Evil får du mer hjelp.

Lykke til.

Arne M

Endret av Arne M
Lenke til kommentar

Nei, verre er det ikke. Men det er ikke så kult når man får massevis av svar og etter å ha lest massevis av dem så får du fortsatt ikke en grei forklaring på hvordan å komme rundt problemet. Da er det greit med et forum som dette, og som du selv ser så fikk jeg svar på det. TAKK Arne M.

Lenke til kommentar

Oxford Skrevet 22/02/2005 : 15:14

Hadde du nyeste versjon av AnyDVD (4.5.7.2)? De legger stadig til støtte for nye kopibeskyttelser. Du kan se mer om utviklinga fra versjon til versjon her.

Jeg fikk ikke AnyDVD til å fungere på denne filmen.

Arne M

Lenke til kommentar

Jeg har et liknede problem.

1. Jeg la inn dvd'en på harddisken med DVD Decrytpter (nyeste versjon)

2. Krympet filmen med DVD Shrink (nyeste versjon)

3. Brant ut med Nero og BenQ DW1620 (B7T9) uten problemer

4. Platen virker ikke i (Stue)DVD Spilleren.

Jeg har gjort dette 1000 ganger uten problemer og jeg har prøvd flere plater også så det er ikke problemet.

Min teori er at det er en kopisperre eller noe som hindrer spilleren å kunne lese filene.

Jeg får spilt av filene problemfritt på datan, men da de brennes ut virker de ikke.

Har prøvd Vobblanker (1.6.0.1) og AnyDVD uten resultater.

Noen som har vært borte i liknede eller har noe forslag?

Lenke til kommentar

Gerrard Skrev 24/02/2005 : 19:19

Greier du å se på filmen fra hardisken, etter at du har brukt DVD shrink ?

Arne M

Lenke til kommentar
Gerrard Skrev 24/02/2005 : 19:19

Greier du å se på filmen fra hardisken, etter at du har brukt DVD shrink ?

Arne M

Ja faktisk!

Lenke til kommentar

Har hatt det problemet noen ganger jeg også, men lenge siden sist nå (før T9). Hadde problemer på alle typer plater, til og med TY. Tror rett å slett det er Benq brennere som feiler. Har ikke hatt problemet på Plextor brenneren, så jeg tror ikke det er Nero. Merklige var jo at Nero sa at brenningen var ok, men plata ble helt svada.

Prøv å restarte og prøvebrenn på +Rw plater (så slipper å miste flere plater) og test på stuespilleren eller fra Pcen.

Arne M

Lenke til kommentar
Har hatt det problemet noen ganger jeg også, men lenge siden sist nå (før T9). Hadde problemer på alle typer plater, til og med TY. Tror rett å slett det er Benq brennere som feiler. Har ikke hatt problemet på Plextor brenneren, så jeg tror ikke det er Nero. Merklige var jo at Nero sa at brenningen var ok, men plata ble helt svada.

Prøv å restarte og prøvebrenn på +Rw plater (så slipper å miste flere plater) og test på stuespilleren eller fra Pcen.

Arne M

Har heldigvis brukt mest +RW plater....

Dette er merkelige greier.

Kjiipt at jeg har gitt bort den gamle Nec ND1300 ellers kunne jeg testa med den.

Det merkelige er at når platen er brent og ikke fungerer i stue DVD spilleren så kan den spilles av i brenneren!

Problemet er heller ikke (stue) DVD spilleren da den støtter alle formater og platen er brent med bitsetting.

Får prøve å oppgradere til B7U9 og håpe på mirakler!

Snabel:

Har sett igjennom det som er av programmer på doom9.org uten hell.

Jeg vil helst beholde menyen, men jeg kan jo prøve ifoedit som en siste utvei.

Lenke til kommentar

Problem solved! :w00t:

Jeg fant ut at DVD+RW platene ikke virket på dvd spilleren :hmm:

Det har den gjort før uten problemer så jeg skjønner fortsatt ikke det.

Jeg lånte en "Samsung Pleomax" plate av en kamerat og den ble spilt av i DVD spilleren.

Prøvde deretter en Verbatim DVD+R 8X (identisk til den første jeg brant som ikke virket) og den virket også.

Da var problemet enten:

- En ødelagt Verbatim plate

- En sperre som ble fjernet med AnyDVD eller vobblanker

- Feil ved firmware B7T9 som er fixet ved B7U9

Jeg tror egentlig mest på at Verbatim (MMC003) plata var ødelagt, det er i såfall første gang jeg har opplevd!

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Har prøvd dette programmet vobblanker og den gjorde jobben ser det ut til. Det jeg lurer på er at programmet gir meg færre filer en original filmen. Filmen jeg ripper har 31 filer i video_ts katalogen og er på 6.33 gb mens det rippa resultatet har 24 filer bare og 6.17gb. Så til de som har brukt dette programmet, hva er det egentlig som fjernes? Jeg bruker programmet da dvdshrink ikke klarer å knekke koden på dvdfilmen.

X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...