Radi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Jeg ønsker å kjøpe en bra bærbar pc som ikke har problemer med disse punktene. Pris...rundt 15 000 kr max 20 000 kr * Greier det meste av spill. * Bra grafikk kort til filmer, spilling. * Kan få trådløst internett. * Grei lagrings plass, rundt 60 GB eller mer. * DVD spiller * CD brenner * Bateriet varer lenge!!! Endret 21. februar 2005 av Radi Lenke til kommentar
recon123 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Ta deg en tur til Netshop sine sider. http://www.netshop.no Anbefaler deg CL56 eller 1557GLS maskinen. Blir ca. 15000,- fullt oppgradert CPU og ram. Eller så kan du gå til Zepto sin side på http://www.zepto.no og se på 4200 versjonen. Blir ca. samme pris som den over. Endret 22. februar 2005 av recon123 Lenke til kommentar
xSotte Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg kjøpte meg CL56 i romjulen og kan trygt anbefale maskinen, men jeg heller anbefale deg å vente til det kommer en skikkelig Sonamo maskin eller den nye Turion fra AMD. Disse vil få langt bedre 3dytelse. Da snakker jeg om fra 2-3 ganger ytelsen (FTS) Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har du noe info angående Turion fra AMD? Lenke til kommentar
recon123 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg kjøpte meg CL56 i romjulen og kan trygt anbefale maskinen, men jeg heller anbefale deg å vente til det kommer en skikkelig Sonamo maskin eller den nye Turion fra AMD. Disse vil få langt bedre 3dytelse. Da snakker jeg om fra 2-3 ganger ytelsen (FTS) Disse kommer slutten av mars og nye skjermkorter vil komme til sommeren. Spørs jo da hvor lenge du kan vente Jeg kunne ikke vente som sagt så jeg bestillte meg en CL56 forrige uke! Og kan trygt anbefale den maskinen for den takler det meste! Lenke til kommentar
Radi Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg får ikke kjøpt den før en gang i sommerferien, fordi jeg skal jobbe da. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 da ville jeg stilt samme spørsmål når den tid kommer. nytter ikke å komme med forslag nå, når noe av det er utdatert om noen måneder =) Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 www.milticom.no www.mpx.no rød acer pc-.. til 17 000 den skal vere bra www.psdata.no -> bygger etter ønske frå deg Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Riktig link til multicom edit: hihi, skrev feil jeg og Endret 23. februar 2005 av juliussen Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg får ikke kjøpt den før en gang i sommerferien, fordi jeg skal jobbe da. Da ville jeg ikke tenkt for mye på de maskinene som er på markedet nå. Se på maskiner igjen noen uker før du skal kjøpe. Det er mye spennende på gang på bærbarmarkedet for tiden. Lenke til kommentar
dagasc Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg har en Acer Apsire 2023WLMi, den funker fett. Koster ca. 17.000 på psdata.no Lenke til kommentar
recon123 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg får ikke kjøpt den før en gang i sommerferien, fordi jeg skal jobbe da. Da ville jeg ikke tenkt for mye på de maskinene som er på markedet nå. Se på maskiner igjen noen uker før du skal kjøpe. Det er mye spennende på gang på bærbarmarkedet for tiden. Ikke tenk slik da vil du jo aldri få kjøpt deg en maskin. Folk sier jo hele tiden vent for da kommer det noe nytt! Men herregud det gjør det jo hele tiden. Kjøper du en nå vil om et par mnd komme noe nytt. Og kjøper du en da så vil det samme skje igjen. Lenke til kommentar
Lættis Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jeg får ikke kjøpt den før en gang i sommerferien, fordi jeg skal jobbe da. Da ville jeg ikke tenkt for mye på de maskinene som er på markedet nå. Se på maskiner igjen noen uker før du skal kjøpe. Det er mye spennende på gang på bærbarmarkedet for tiden. Ikke tenk slik da vil du jo aldri få kjøpt deg en maskin. Folk sier jo hele tiden vent for da kommer det noe nytt! Men herregud det gjør det jo hele tiden. Kjøper du en nå vil om et par mnd komme noe nytt. Og kjøper du en da så vil det samme skje igjen. Han skal jo ikke kjøpe maskinen før til sommeren. Til sommeren kjøper han det som er best til 15-20k. Selvfølgelig kommer det noe nytt hele tiden. Det er jo derfor jeg anbefaler han å vente med å se etter PC til han faktisk skal kjøpe den. Lenke til kommentar
tomasmoen92 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Kjøp deg Acer Ferrari, den er kjempe stilling, og oppfyller alle kravene dine Lenke til kommentar
Radi Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Takk for anbefalingen, skal ta en titt på den Lenke til kommentar
AC7 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Takk for anbefalingen, skal ta en titt på den Merk deg at det ikke er kommet noen ny firmware til den optiske disken i F3200/F3400 så du får bare sett europeiske filmer(når jeg prøvde å se en amerikansk en her forleden dag kom det opp at jeg kunne bytte 5 ganger og så var det slutt, men jeg feiga ut og så ikke på den så vet ikke om det funka). Ellers en super pc, men du bør gjøre som mange andre sier her og vente til du faktisk skal kjøpe en pc(par uker i forveien). Kanskje det kommer en ny ferrarimodell for alt vi vet(med 3400+ lancaster ). Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Når det gjelder soner på dvd, så er det bare å skaffe seg AnyDVD programmet. Veldig fint og greit program. Lenke til kommentar
qwert Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Når det gjelder soner på dvd, så er det bare å skaffe seg AnyDVD programmet. Veldig fint og greit program. Nope. Ikke med Matshita/Matsushita (Panasonic) brennerene som Ferrari blir levert med. Det finnes ingen regionfri løsning for disse. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Dette var dårlig Men så går ikke dette problemet utover meg, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå