Bone Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hei! Etter litt kikking her på nettet, gikk jeg til ansaffelse av Creative sin 60GB mp3-spiller.. Et par problemer, eller rettere; ett problem -med påfølgende 2 spørsmål- dukket dessverre fort opp: Alle sangene ser ut til å legge seg i "rota", selv om jeg "drar hele albumkatalogen" over (i Creative sin MediaSource Organizer). Problemet dukket allerede opp først i alfabetet, A og AC/DC.. Da Thunderstruck ligger som første sang både skiva "The Razor's Edge" og "Live", ble det jo da et lite problem da begge har samme filnavn: 1x 01 - Thunderstruck.mp3.. 1. Hvordan kan jeg unngå dette? Vil jeg ikke kunne klare å legge inn Live-skiva mi?? (er klar over at jeg "bare kan" rename fila før jeg legger den inn, men det er jo ikke akkurat så gøy, er det vel..) 2. Hvordan kan jeg bruke mp3-spilleren min som en ekstern harddisk? Altså, å få den opp som en egen stasjon. (Da kan jeg vel kanskje legge inn sanger i forskjellige directory's og slippe at to filer har samme navn -problemet.. Eller?). Takk for svar! mvh Bone Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Det burde vel løse seg om du fyller ut ID3-taggene skikkelig. Off topic: Bone, så du at Sam & Max gutta skal lage Bone spill? Endret 22. februar 2005 av Lachrymol Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Det burde vel løse seg om du fyller ut ID3-taggene skikkelig. Off topic: Bone, så du at Sam & Max gutta skal lage Bone spill? Takker! ..det var det som var feilen, at de taggene ikke var blitt laget riktig! Nå funker det så det suser! ..litt dumt at man ikke kan få spilleren opp som egen stasjon da, det gikk visst ikke! ..når det gjelder Bone-spillet, så fikk jeg med meg det! Så det på Dagbladet.no sine sider og laget en post i "Spill" forumet.. Men, ingen respons foreløpig.. Er nok bare jeg som synes Bone er en knallfigur! ..burde jo egentlig fått mer respons, det jo tross alt, som du sier, Sam & Max -gjengen! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå