Gå til innhold

Sanger med samme navn, og Spiller som harddisk!

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Etter litt kikking her på nettet, gikk jeg til ansaffelse av Creative sin 60GB mp3-spiller..

Et par problemer, eller rettere; ett problem -med påfølgende 2 spørsmål- dukket dessverre fort opp:

Alle sangene ser ut til å legge seg i "rota", selv om jeg "drar hele albumkatalogen" over (i Creative sin MediaSource Organizer). Problemet dukket allerede opp først i alfabetet, A og AC/DC.. Da Thunderstruck ligger som første sang både skiva "The Razor's Edge" og "Live", ble det jo da et lite problem da begge har samme filnavn: 1x 01 - Thunderstruck.mp3..

1. Hvordan kan jeg unngå dette? Vil jeg ikke kunne klare å legge inn Live-skiva mi?? :( (er klar over at jeg "bare kan" rename fila før jeg legger den inn, men det er jo ikke akkurat så gøy, er det vel..)

2. Hvordan kan jeg bruke mp3-spilleren min som en ekstern harddisk? Altså, å få den opp som en egen stasjon. (Da kan jeg vel kanskje legge inn sanger i forskjellige directory's og slippe at to filer har samme navn -problemet.. Eller?).

Takk for svar!

mvh

Bone :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det burde vel løse seg om du fyller ut ID3-taggene skikkelig.

Off topic: Bone, så du at Sam & Max gutta skal lage Bone spill?

Takker! :thumbup: ..det var det som var feilen, at de taggene ikke var blitt laget riktig! ;) Nå funker det så det suser! :w00t:

..litt dumt at man ikke kan få spilleren opp som egen stasjon da, det gikk visst ikke! :(

..når det gjelder Bone-spillet, så fikk jeg med meg det! Så det på Dagbladet.no sine sider og laget en post i "Spill" forumet.. Men, ingen respons foreløpig.. Er nok bare jeg som synes Bone er en knallfigur! :blush::love: ..burde jo egentlig fått mer respons, det jo tross alt, som du sier, Sam & Max -gjengen!

Takker for svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...