OddZen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg lurer på om jeg skal bytte ut Norton Internett Security mot et annet firewall, og jeg lurer på om det er noen som er bedre, eller om jeg bare skal beholde Norton? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg lurer på om jeg skal bytte ut Norton Internett Security mot et annet firewall, og jeg lurer på om det er noen som er bedre, eller om jeg bare skal beholde Norton? Sygate personal firewall pro veldig bra Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Noterte den ned, men jeg vil ha litt flere svar jeg har lastet ned ZoneAlarm fordi jeg var så lei av at norton stopper alt av P2P progz uansett hva jeg gjør. Men jeg viste ikke om jeg skulle slett norton i fordel til zonealarm eller en annen derfor lurer jeg så bare gi megflere tips Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Bruker selv BitTorrent og DC uten problem med Norton. Er bare til å konfigurere firewallen. Har selv vært borti flere firewaller, og i mine øyne er det norton så passer best til mitt bruk. Alt i en brukervennlig "pakke". Antivirus, firewall og spamfilter. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 noen som har en link til Sygate personal firewall pro? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå