el_salvad Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Da jeg nå har GPU og CPU kjøler som bråker værre enn en tørketrommel, skal jeg kjøpe meg nye! Er på leting ettter de kjølerne som gir best ytelse mot støy! Håper noen har noen erfaringer med dette. Hadde tenkt på dette: Som GPU-kjøler tenkte jeg på en VGA Silencer NV 5 Som CPU-kjøler tenkte jeg på en Zalman CNPS7000B-Cu LED Noen som har noen formeninger om dette? I så fall, del med meg å si meg hvorfor/hvorfor ikke jeg bør kjøpe de der! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Denne burde kanskje ha blitt postet under "Luftkjøling" og ikke under "Hjelp til kjøp/salg av PC". Send en PM til en moderator og be han/hun om å flytte den. Men det er gode kjølere du har valgt, go for it. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg kjøpte en slik VGA-kjøler(bare at det var til geforce 4) og jeg synes de bruker veldig skjør festemestode. Klarte å brekke av en de skruene så ikke fest den for hardt hvis du kjøper den du har linket til. ..eller du kan se etter en annen kjølemetode med bedre festemetoder. Har også fått en mye roligere pc når den nye kjøleren er i hus. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg kjøpte en slik VGA-kjøler(bare at det var til geforce 4) og jeg synes de bruker veldig skjør festemestode. Klarte å brekke av en de skruene så ikke fest den for hardt hvis du kjøper den du har linket til. ..eller du kan se etter en annen kjølemetode med bedre festemetoder. Har også fått en mye roligere pc når den nye kjøleren er i hus. Hm, var det dårlig feste på den altså? Hvordan var kjølingen/støyen da? Kan jo kjøpe en annen viss noen vet om noen bebre.. Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Etter litt frem og tilbake fant jeg denne GPU-kjøleren! Zalman GPU-kjøler, VF700-Cu Hva tror dere? Så bra ut syns jeg. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Som sagt er denne feilpostet. Flyttes. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hm, var det dårlig feste på den altså? Hvordan var kjølingen/støyen da? Kan jo kjøpe en annen viss noen vet om noen bebre.. Muligens jeg var litt uheldig og knakk av den ene skruen, men jeg synes det var noen spinkle greier. Og lyden ?...vel, nå har jeg andre ting som bråker mer, så kan ikke si jeg hører noe som helst og stopper jeg vifta med fingern, så er det ingen lyd forskjell. Så antar at lyden er lik null. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå