janeide Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Noen som vet hvordan jeg skal klare det, og i såfall hvilket ekstrautstyr jeg trenger? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Bruk kabel, blåtann, eller IR. Hvis du skal bruke blåtann trenger du sannsyneligvis en blåtann-adapter. Lenke til kommentar
janeide Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Det går ikke med kabel. Hvis det går mangler jeg program som fikser det. Fikk det ikke til med det som medfører telefonen. Lenke til kommentar
janeide Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Det som skjer når jeg overfører via vanlig kabel, er at lyden bare blir skurring. Den har også et annet ikon enn hva de andre lydfilene på telefonene har. Noen idé hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg vet om en måte du kan gjøre det på, men det koster littegrann( det du er inne på wap); Du kan lage en Zedge konto (www.zedge.no). Der kan du laste opp filer til en egen wap-konto.. Så går du bare inn på den adressen du får oppgitt av Zedge når du registrerer deg og laster ned Det er et alternativ hvis du ikke vil kjøpe blåtann adapter og lignende.. Lenke til kommentar
janeide Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Går det ann å overføre Midi-med Bluetooth da? Og hvordan gjør jeg det i såfall? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Sender filen til telefonen, så legger den midi-fila der den skal ligge selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå