loqron Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Skal lakke sidedøren. Men så klare eg ikke å få av dørhåndtaket Noen som har noen smart tips undersiden: Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Skru ut skruene? Lenke til kommentar
loqron Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Skru ut skruene? Det går ikke !! noen andre Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kanskje du kan bruke noe maskeringstape, bare pass på å legge den fint rundt kanten! (vær nøye, hvis ikke kommer du til å angre senere) Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kan vel ikke være så vankelig å få av et håndtak? skru ut skruene og trykk og dra litt Lenke til kommentar
loqron Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Kan vel ikke være så vankelig å få av et håndtak? skru ut skruene og trykk og dra litt Idiot det går ikke !! Det er ikke skruer.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ingen grunn for å kalle han idiot.. Hadde selv trodd det der var skruer å dra ut.. Har du forresten sjekka om det er et eller annet på du skal trykke eller dra for å utløse en mekanisme som "popper" den ut? Lenke til kommentar
loqron Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Ingen grunn for å kalle han idiot.. Hadde selv trodd det der var skruer å dra ut.. Har du forresten sjekka om det er et eller annet på du skal trykke eller dra for å utløse en mekanisme som "popper" den ut? Jeg kan jo kalle han en idiot når eg må si at det ikke er skruer, til han 2 ganger[/u] Skal se om det går an å trykke på noe så det liksom popper ut :!: Lenke til kommentar
bigbom Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Du må nokk bruke maskeringsteip. Det enkleste er å bruke smal teil (4mm) men den finnes bare i spesial forretninger (lakkerings utstyr) så ta den vanlige og dra av noen lengder og spitt den med linjal og en skarp kniv. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er det skruer eller nagler jeg ser på det andre bildet? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Han har allerede sagt det 3 ganger at det ikke er skruer, så da er det mest sannsynlig nagler, e.l. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Nagler får du kanskje ut, med er verre å få inn igjen. Maskeringstape er mitt beste forslag. Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis det er nagler kan du vel ta dem ut, og sette inn nye, eller du kan bruke noen små bolter? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Så ta en hammer og slå ut hele dritten da, er noen små metall deler på det bilde hverfall så trekke ut de så kansje det går å ta av Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 fet utskjæring btw liker detaljene! Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Tror det er et ferdigmoddet diablotic, ikke noe han har skåret ut selv Lenke til kommentar
MuD Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 fet utskjæring btw liker detaljene! er ikkje kabinettet sånn da men kjøper det da!! Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 jaja samme kan det være, da var det ikke så rart Lenke til kommentar
loqron Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Tror det er et ferdigmoddet diablotic, ikke noe han har skåret ut selv Har gjort vinduet litt større.. Pga likte ikke designet.. Før: Etter: Og det er ikke skruer. Meneh problemer er at jeg ikke klarer å demontere den Viss jeg hadde fått den av så hadde det vært lettere å lakke døren pga: håndtaket er i veien. Kommer lettere til når den er vekke Kan jo bruke teip viss jeg ikke får den av, men det blir så tungvint Festemekanismen: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Måtte se noen ganger for å se hva du hadde gjort med viduet, men det blir kanskje bedre innsyn, og dermed bedre effekt av det. Pusse kanten litt snart eller? Ser nesten ut som det er en eller annen form for fjærmekanisme som holder den på plass, men ser det ikke helt klart. Prøver du lenge nok, så får du det sikkert til, funker altid for meg. (eller så bare knuser jeg det, og håper på det beste etterpå ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå