Kenneth Solfjeld Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg er litt uvant med BitTorrent, men har opplevd at nedlastingene kan bli avbrutt. Det virker som det går an å begynne nedlastingen igjen på samme sted man ble avbrutt, stemmer det? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Er vel litt på kanten denne her? Endret 21. februar 2005 av jh_ Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Man kan begynne å laste der man slapp med torrent, ja. Er vel ikke så på kanten denne? Trådstarter sier jo ikke _hva_ han laster. Kanskje det er 100 word-dokumenter? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Er vel litt på kanten denne her? Hvorfor det? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er vel litt på kanten denne her? Hvorfor det? Ble litt usikker på hvordan jeg skulle tolke denne i forhold til #8 i rettningslinjene. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Tror ikke jeg bryter noen av retningslinjene, dessuten finnes det en haug med andre tråder hvor folk diskuterer Torrents og andre fildelings programmer/klienter, bare man holdr seg innenfor retningslinjene så er det greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå