Kanetheheatsink Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har noen problemer med en pc her. Den nekter å finne diskene. Det første probemet var å få formatert pcn, da den ikke fant diskene. Dette løste jeg med å flytte diskene over i en annen maskin, og formatere diskene i den Da alt var klart og xp var installert, virket det helt fint. Det jeg sliter med nå, er at når jeg har satt inn diskene i den første pcn igjen, finner den ikke plutselig ikke diskene. Noen som vet hva problemet kan være? (Den fant diskene før jeg formaterte, og alt er koblet som det skal) Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 IDE eller SATA disker? Hvis IDE: Sjekket at det ikke er konflikt mellom "Master/Slave"? Prøvd med en annen kabel? Hvis SATA: Da mangler du sikkert drivere. Evt dårlig kabel. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hvor kan jeg finne sata drivere? Endret 21. februar 2005 av nd4spd Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 På hjemmesiden til hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Inja Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 en kamerat av meg hadde samme problemet, men han fant ut at feilen lå i biosen. det var at biosen kjørte på spesielle instillinger. så dobbeltsjekk alle instillinger i tilfelle Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg hadde et lignende problem en gang; hva slags hovedkort har du? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Flyttes fra "Annet om Hardware" (what else?) til Lagringsmedier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå