Nicotin Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hei jeg har ganske liten plass på rommet og har derfor tenkt på en bærbar pc.. Den skal brukes til litt spilling, Cs og diverse, kommer også til å bli brukt til å se filmer, surfe, gjøre lekser osv Jeg aner ikke hvor mye man må ut med får en sånn pc og håper jeg kan få noen forslag av dere, -Tv kort(kjekt, men ikke "må ha") -DVD spiller -Mulighet for spill(CS osv, ikke Doom 3 Og half life 2) -Trenger ikke å være liten og lett - Må ikke bråke for mye, men trenger heller ikek å være lydløs -60GB -internettkort sak (ikke trådløst) Edit: Trenger en Firewire port og 2 USB Trenger ikke useriøse poster som for eksempel "den er bra fordi jeg har den"osv Hva må man ut med for en slik? Anbefalinger serttes pris på.. Har ikke noen spessiel pengegrense fordi jeg ikke aner hva slike laptoper koster, men vil ha mest "Bang for the buck" Endret 24. februar 2005 av BølerNico Lenke til kommentar
The fish Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 zepto.no Znote 4200 BRA, BILLIG!!! Eller http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5702 Lenke til kommentar
Nicotin Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Dene var nok litt for dyr etter min smak, nå må dere huske at jeg ikke har veldig store krav til grafikk osv, Cs (gamle versjon, v 1,6) er vel ikke så veldig tungt å kjøre? Jeg kjøper gjerne brukt Lenke til kommentar
horebore Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 finner nok ikke noe voldsomt bra til under 10K. du får heller lete på bruktmarkedet og se om du finner et bra tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå