tigergutten Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Lurer på to ting igrunnen: 1) kan jeg slette filen c:\pagefile ?? (tviler på dette igrunnen) 2) (som jeg tror blir mer rett å slette) C:\Documents and Settings\"bruker"\Local Settings\Temp Jeg kan slette alt som ligger under her sant? Er jo en temp mappe, men hos meg er den nå blitt 14gb Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 du kan slette temp filene ja, den andre veit jeg ikke hva er.. jeg har den ikke her, så den hører sikkert ikke til windows, altså er det ikke noe katastrofe om du sletter den. men jeg er ikke sikker så du gjør det på eget ansvar Lenke til kommentar
TCi Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Pagefile.sys kan du ikke slette. Den går an å slette, men systemet bruker den så derfor vil den dukke opp igjen. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Les og lær: http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;555223 Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå