Gå til innhold

Siste fra forum


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Nå begynner jeg å bli litt lei av å trykke på f.eks anbefalinger for å se de siste meldingene på forumet.

 

Har lagt merke til at det er masse plass under forum menyen på venstre side. Hva med å slenge den inn her?

 

Håper du leser dette amund =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Xvani skrev (2002-06-23 13:58):

Hei.


Nå begynner jeg å bli litt lei av å trykke på f.eks anbefalinger for å se de siste meldingene på forumet.


Har lagt merke til at det er masse plass under forum menyen på venstre side. Hva med å slenge den inn her?


Håper du leser dette amund =)


 

Ingen dum idé. Noen motforestilinger? Kanskje en "siste 20" dersom vi har plass?

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Høres ut som en god ide. Det er vel den slags kontinuerlige oppdateringer som gjør at man har sponsor på forumet. Reklamen irriterer jo ikke i det hele tatt (men jeg synes at pcutstyr.no sine reklamer så litt amatørmessige ut). Det er jo bedre å ha et forum som er under kontinuerlig oppodatering enn et dødt et. Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-23 23:43, Xvani skrev:

Tenkte oxo på at kanskje forum menyen kunne "være med nedover" når man scrollet. Dette er ikke fullt så irriterende, men hvis det er en laaaaang side, er det tungvindt å scrolle heeeeelt opp igjen :wink:


Bare en tanke siden jeg er "on a role"
:lol:


 

Huff nei

Lenke til kommentar

man kan jo bare bruke den tingen helt til venstre i skjermen da, så går det på 1-2-3, eller er dere blitt helt avhenging av rullehjulet på musa? :smile:

 

høres ut som en god ide dette med å legge til en siste 20 meldinger til venstre.

 

[ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-06-24 01:50 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-24 01:43, Jimmy Pop skrev:

Jo, jeg er menig der.


Hvorfor kan ikke menyen følge mens du blar? Det er jo bare snakk om å lage en slik frame. Det er slitsomt å bla helt opp igjen!



 

Fordi slike greier er som regel veldig dårlig støttet, når de fleste som lager slike funksjoner har en tendens til å gjøre det client side, kan ikke tenke meg noen måte å gjøre dette på serverside.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-24 01:49, Cursed skrev:

man kan jo bare bruke den tingen helt til venstre i skjermen da, så går det på 1-2-3,


 

Hum, regner med at du mener høyre, eller har jeg gått glipp av noe?

 

Quote:


Den 2002-06-24 01:43, Jimmy Pop skrev:

Hvorfor kan ikke menyen følge mens du blar? Det er jo bare snakk om å lage en slik frame. Det er slitsomt å bla helt opp igjen!




-------------------------------------------------------




Fordi slike greier er som regel veldig dårlig støttet, når de fleste som lager slike funksjoner har en tendens til å gjøre det client side, kan ikke tenke meg noen måte å gjøre dette på serverside.


 

Mener du dårlig kompitabilitet med Opera, Mozilla osv?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...