Gå til innhold

Hmm, hva med Mosel-minne?

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter en minnebrikke til - har en 256MB Mosel-brikke (133MHz/SDRAM), men det virker ikke som om det er noen som selger disse lenger.

Er det andre som har prøvd å kombinere Mosel med andre leverandørers minne, og hatt suksess med dette?

takker for eventuelle svar.

swanky

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-23 13:55, swanky skrev:

har en 256MB Mosel-brikke (133MHz/SDRAM), men det virker ikke som om det er noen som selger disse lenger.

swanky

http://www.databutikken.com/no/ har Mosel Vitelic 256Mb SDRAM 168pin 7ns PC133 double-sided (AMD OK) kr. 782.00

Har kombinert M-tec enkelt-sidet med Mosel dobbel-sidet og overklokka, men da brant M-tec brikka. Ellers skulle det gå fint å kombinere.

[ Denne Melding var redigert av: Zink på 2002-06-23 14:14 ]

Lenke til kommentar

Husk! Svarer du først, IKKE quote. Det var grisedyrt for den Mosel brikka. Da kjøper du heller noe annet. Trenger ikke være Mosel. Tilsvarende minne?Apacer 256MB CL2 PC133 Orginal DIMM Cas2 til 429,-kr hos Multicom.no. En laaangt hyggeligere pris :)

Lenke til kommentar

Jojo, men Mosel er BEST!! innen PC133 da... det er tydelig at denne karen vet hva han snakker om, så jeg tror ikke penger er problemet her :smile: :smile:

Og svaret har han fått, så da skulle alle være lykkelige :smile: :smile:

Forresten, har jeg feil, og du vil ha billigere kvalitetsbrikke (Apacer i dette tilfellet), beklager jeg til alle... skal ikke blande meg mer.. :razz: :razz:

PS! Vet at pris har betydning for mange... se på meg selv... går på skole, jobber for gubben av og til... har en OK PC, men vil allikevel ha den dyreste og beste ramen: Corsair XMS3000 DDR-333 (1200 kroner for en 256-brikke, men så har jeg ytelse så det suser etter deretter også da; den kan klokkes til 195mhz!!! :smile: :smile:

-T-Bird AXIA 1.2 @ 1.3 m/TaiSol CGK762

-Asus A7V-133 RAID r1.05

-1280MB PC133 SDRAM CL3-3-3

-2x IBM 75GXP 45GB

-Gainward GF3 TI/460 64MB DDR 3.8ns

-Windows2000 Pro SP-1

[ Denne Melding var redigert av: ChriZno på 2002-06-25 10:04 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...