j-- Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Artikklene deres på fremsiden linker bare til overklokking.no, og ikkke til de artikklene de skal linke til! Sikkert bare en bagatellfeil som kan rettes fort opp Lenke til kommentar
eiD Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kan ikke se at de gjør det hos meg... har du et eksempel? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Hahahaha, dette skjer bare i FireFox... I opera og i IE kommer man rett inn på artikklene, mens i ff så står det bare www.overklokking.no nedersi i hjørnet på skjermen, og hvis man trykker på artikklene så kommer man bare til fremsiden... Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 prøv å trykk på bildene gutten min Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Men jeg vil trykke på teksten også Takk for tipset om å trykke på bildene. Så langt sjekket jeg ikke... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 prøv å trykk på bildene gutten min Men lenka skal jo fungere! Det er ikke alle nettsteder som har bilder som lenker. Enn når artikkelen ikke har bilde? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Dette syntest jeg overklokking.no burde få fikset snarest. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Så langt alt funker i Opera, så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
EC Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Det skal funke fint nå, trur eg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2005 Jepp, der funka det igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå