Caliber Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hei. Jeg er en gutt på snart 19 som har bestemt meg for at NÅ er det på tide med ny mobil. Har klamret meg til min nokia 6510 helt til nå, så bytter er faen meg velfortjent! D500 har jo fått mange gode lovord, men jeg trenger allikevel overbevisning. Bekymrer meg litt over den manglende støtten for EDGE og 3G på en så dyr telefon, noen som kan ta for seg dette? Ellers er jeg veldig interessert i både positive og negative erfaringer andre har hatt med denne telefonen, spesielt i praksis. Håper noen kan hjelpe en forvirret mobil-bruker her! Jeg valgte å IKKE benytte malen som er tilgjengelig, siden jeg først og fremst er interessert i en spesifikk telefon. Endret 21. februar 2005 av Caliber Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg er fornøyd så langt. Litt startproblemer med bluetooth fra tlf til pc og omvendt, men ordna seg til slutt. Ellers er kameraet veldg bra. Skrive meldinger går også veldig fint. Brukte noen dager på å venne meg av med siemens opsettet men. Lenke til kommentar
paol Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 'hei du! Hadde faktisk samme mob som deg før, kjøpte meg nå Samsung D500! Sinnsyk bra, les testen den stemmer bra. Har alt, så lenge du ikke har lyst på en 3g tlf eller symbian tlf. Løp og kjøp spør du meg! FORDELER; +Bra skjerm +mp3 spiller +90 mb minne +1.3 mpx kamera , video + flash-diode + Lett meny! +Bluetooth + ok batteri ca. 2-3 dager normalt bruk. Negativt: Noe små bugs, må få sw-oppgradering. Ellers kunne ønske mer batteri-tid men det er litt vanskelig pga teknologien henger etter funksjoner og sånt. -paol Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hmmmm....vet ikke helt hvorfor, men ser ut som alle roter med minnemengden på D500. Den har 96MB + 4MB = 100MB Dvs. 96MB dynamisk minne (MMS, bilder, video, musikk...) og 4MB minne til Java!! Har skjønt at dette er småpirk, men det kan nok bli et irritasjonsmoment for deg som for noen andre på forumet. Tenker da på at den etter noen dagers bruk muligens vil begynne å slarke/glippe med ca 0,15mm på høyre side, sammenfoldet. Er ikke mye, men drar kvalitetsinntrykket ned en smule. Kan likevel ikke si annet enn, som alle andre, løp og kjøp!! Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Da tror jeg egentlig at valget begynner å bli mer og mer åpenbart... Er utrolig frustrert ang. abonnement og kjøp av telefonen med abonn. mot kjøp av telefonen alene. Som alltid er prisen en god del mindre med abonnement, noe som frister. Ser siba selger den med tele2 mobil pluss for rett over 2000, er dette en god kombinasjon? Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Da tror jeg egentlig at valget begynner å bli mer og mer åpenbart... Er utrolig frustrert ang. abonnement og kjøp av telefonen med abonn. mot kjøp av telefonen alene. Som alltid er prisen en god del mindre med abonnement, noe som frister. Ser siba selger den med tele2 mobil pluss for rett over 2000, er dette en god kombinasjon? Regnet på det selv før jeg kjøpte, og hvis du ikke bruker telefonen SYKT mye så lønner det seg å jkøpe med tele2 pluss.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå