Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har grønne sleeves. . Men visst jeg taper strømkableblen som gir strøm til dataen kan jeg lakke dem da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Tror det men finn en elastisk teip! Spør på f.eks. Jernia.. Koster litt dessverre! Ihvertfall om du drar på Jernia.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Hva med el-tape da de er jo ikke så dyr i følge onklen min da. sånn svart gummi aktig tape. tengte på å snurre den rundt kablen sånn som ide kablene med neonwire. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Har ikke el-tape så jeg kan dessverre ikke teste selv! Men kanskje noen andre her har litt el-tape som de kan teste? Bare å dra litt i den for å finne ut hvor elastisk den er.. Tror vel egentlig ikke el-tape er laga for å være så elastisk.. Mer ikke-strømførende.. Men du slepper ihvertfall kortslutning.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) bestefaren min sier at den er kjempe elastisk så vist ikke lakken "knekker" så går jo det bra. får ikke lakken før i morga så det var jo litt synd. . men jeg fikk jo merke pennene som jeg skal teegne på kortene med i dag. Endret 24. februar 2005 av mini me Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Tror lakken går litt i samsvar med el-teip nemlig! Bare å prøve.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 får vente til i helgen.. Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 noen som vet om en plass di seller uv-spray i møre og romsdal???? eller i norge?? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Mener du gjennomsiktig som lyser opp under UV-belysning? Eller refleksgulaktig fluoriserende spray? Sistnevnte kan du få tak i i fargehandler, på Europris og mange andre steder men førstnevnte er nok litt værre..! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Du, wakZ1.. Hva med å komme meg litt mer tekst i svarene dine..? Lenke til kommentar
wakZ1 Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 (endret) nei...hehe greit det....litt vanskelig og tenke så langt vettu men på den posten over skulle jeg skrive noe mer men glemte det så jeg skrev bare ja :S *huske skrive mer i innleggene mine* Endret 16. mars 2005 av wakZ1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå