jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 UV lakk selges her Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 VIs noen her har kjøpt. kan de legge ut noen bilder så jeg/vi kan se hvordan det blir på forhånd takk Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Elfa har uv-reaktiv spray. Har sprayet mitt hovedkort ! blir fett det. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Fluoricerende gir bare en skarp farge, men er ikke uv-reaktiv. Feil. Fluoriserende stoffer er stoffer som kan oppta energi av avgi det i form av lys. Oppladingen skjer ved at man lyser på de med lys der fotonene har nok energi til at elektronene heves ett energinivå. Dette er s en unaturlig tilstand for atomet og elektronene vil dermed "falle" ned igjenn og avgi den enregien de tok opp i form av lys. Det ser dermed ut som om gjenstanden lyser av seg selv. Den tilførte energien er ofte uv-lys så det blir feil å si at fluoriserende stoffer ikke er uv-reaktive. Det er nettom det de er. På den andre siden kan et stof være fluoriserende uten at det kreves uv-lys for å lade de opp. Lenke til kommentar
DuML3 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 bør jeg huske noe når jeg skal lakke? ? Hmm.. Vet ikke jeg, men kanskje vaske først Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) bare en ting til hadde tenkt å spraye hodene på diverse hk skruer, hd skruer ect. tror dette kan bli bra jeg. . får lakken i morga skal og så tegne med markør penn på diverse kort. Endret 23. februar 2005 av mini me Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) dobbel post Endret 23. februar 2005 av mini me Lenke til kommentar
Xell Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 tenk på at når du lakker skruehodene er det stor sansynlighet for at det kommer til å skale av når man har skrudd noen ganger ut og inn. Pass også på at det ikke blir for mye lakk i skruekrysset så då får dårlig feste med trekkern. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 har tenkt på det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Burde vel finnes noe som herder det så godt at det tåler å bli skrudd flere ganger en et par? Og dessuten er det jo bare å bytte ut skruene med thumbscrews.. (Det jeg skal gjøre, ELSKER thumbscrews!!) Da er det jo ikke noe problem.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Ok, skal bestille noen thumbscrews neste gang jeg handler hos microplex ! (har bare 3 ) Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Bare en ting til hvist jeg sprayer foreksempel strømkabler vil da lakken "sprette" av når den bøyest? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 ja.. de må du regne med Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 visst jeg tynner den ut kraftig? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) Tror ikke lakk er så dynamisk nei at den strekker seg ut på den måten.. =/ Isåfall må den være seig på en eller annen måte! Men det er jo forsåvidt bare å prøve da! Ta en gammel testkabel å spray den.. Endret 24. februar 2005 av brainbug90 Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 hadde blitt tøft det ja. Men det er jo faktisk bil-lakk så jeg tror den blir ganske så stiv. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 ja de hadde sikker blitt de.. kala kabla du tenke på då? strøm kablane? hvis de so kunne du jo bare stripsa dei og ikkje herja so masse me dei! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Nei dei som er på ut sida av dataen dei som gir støm til psu og skjerm (de som er på insida er allerede sleeva . Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hva med å teipe dem å lakke teipen? Hvis du lakker teipen først så er det jo ikke farlig om den utvider seg.. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 kult! då kan du vel bare prøve med dei som e inni pcen då! *hvis du ikkje har prøvd* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå