Gå til innhold

hvor selges uv-reaktiv spray?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til ChRiStiAn^:

Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Kilde: forumets rettningslinjer.

Hvilket betyr, vær venlig å edit`e innlegget ditt. Kanskje han bare bommet litt på tastene, og/eller skriver helt eller delvis sånn til vanlig (kalles å skrive på dialekt)

Bommer du aldri på tastene, eller skriver feil du? :hmm:

Lenke til kommentar

nei, nå må vi skille litt på begrepene her.....

Fluoricerende gir bare en skarp farge, men er ikke uv-reaktiv.

Det finnes også "selvlysende" maling, etterglødende er vel riktigere å si, siden den avgir noe av det lyset den har ladet opp med, ref. utgangskilt etc

Dette er det du skal ha da,

Ljudia lys/uv

og som du ser, det koster......

Finnes også i farveløs, som avgir farge under uv-lys.

Så lykke til videre...

Lenke til kommentar

jeg fant en fluoriserende spray på jernia i går. men de får ikke inn grønn før på torsdag. den kostet 89 kr håper den ikke er sånn "crappy" kvalitet som på clas olson. :ermm: . men jeg skal nok legge inn et blide når jeg får lakket litt :thumbup: !

bør jeg huske noe når jeg skal lakke? :ermm:?

Endret av mini me
Lenke til kommentar

Untatt grunning, farge og lakk? Ikke mye.. Lakk inne i et rom med god ventilasjon! Lakker du ute crapper lakken seg.. Par lag med hver spray, og vent 30 timer etter du har lakka før den er "herdet" (tar egentlig 2 måneder..)! Du burde også lese på flaska, for det kan hende at du må behandle den på en spesiell måte for å få effekten/maksimal effekt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...