tore_v1 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Er i ferd med å kjøpe meg LCD for første gang, og er litt usikker på hva jeg bør velge. Godt det er andre mennesker som vet mer enn meg.. Jeg vil ha en 19", leser en del dokumenter og sakspapirer, og er litt langsynt, derfor prioriterer jeg 19" kontra 17", selv om kvaliteten i forhold til prisen kanskje er litt dårligere. Jeg spiller litt, ikke så mye, BFVietnam, henger litt igjen på BF1942, NFSU2, og et par andre. Når det gjelder filmer kjører jeg de over på tv, så det er ikke så relevant for meg. Har et Sapphire Radeon 9800 pro skjermkort. Jeg har kikket på litt forskjellige tester, men har egentlig funnet ut at det meste blir litt forvirrende. Tenkt litt på Samsung SyncMaster 913N, men er usikker pga manglende DVI kobling. Hvor vesentlig er dette? Holdt på å bestille LG Electronics L1915SS, men skulle ha litt annet også, som tok VANVITTIG lang tid å få inn, så jeg avbestilte i dag. Noen tips/råd/erfaringer? Endret 21. februar 2005 av tore_v1 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 jeg kan anbefale BenQ FP937S, og kanskje BenQ FP937s+.. hw.no har testet begge. Disse har både VGA og DVI, og jeg syntes det er kongeskjermer Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hmm.. Link til den siste? Ble borte... Den første så forsåvidt grei ut den, skal ikke stå på det. Noen formening om hvor stor effekt manglende dvi har på samsung'en? Takker og bukker Endret 22. februar 2005 av tore_v1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå