Joachim_F Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Lei den evige strømmen av sanntidsstrategispill som foregår under andre verdenskrig? Hva med et spill der du får kjempe med fryktinngytende dinosaurer i en spektakulær 3D-verden? Det er hva Sunflowers har å by på, i det kommende spillet ParaWorld. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Ja, takk. Spesielt siden BC ble avlyst. Lenke til kommentar
Hammertime Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Aaah, endelig et spill med dinosaurer! Eneste som mangler nå er et ski\snowboard spill. Lenke til kommentar
eoden Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Aner jeg en smule kopi av tegnefilmen som gikk på tv i mine yngre dager ; Dino Riders?! Er passende med en slikt spill. BC ble jo kansellert. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Aner jeg en smule kopi av tegnefilmen som gikk på tv i mine yngre dager ; Dino Riders?! Er passende med en slikt spill. BC ble jo kansellert. Utrolig rart at du skulle nevne det, tenkte på det samme! Dino Riders var/er jo ganske kule de. Ikke så kult som Transformers, men likevel kult. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Grafikken ser temmelig imponerede ut, ligner litt på Age of Empires 3. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hva var BC? http://gamer.no/produkt.php?produktid=16247 der står det litt info om spelet. ellers så såg paraworld spennende ut det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg