audhage Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hei Jeg lurer på om dere vet om noen trådløse handsfree produkter som automatisk viderekobler både mobiltelefonen og fasttelefonen (til handsfree) via blåtann? Det hadde vært fint om de ikke var så veldig klumpete, men kom med det dere vet om. Prisen trenger dere heller ikke bry dere om. Den har ingen grense. Mvh Audun Hagen EDIT: Leif Endret 21. februar 2005 av audhage Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 lurer litt på det samme egentli, bare den skal være kompatibel med pc.. Les Skype, MSN.. er dette mulig forresten? Er litt lei av å ha den tråden til pc`n... Hadde vært kjekt, noen som har prøvd? , eller ligger begrensningen i programmene? Mulig disse kan legges til? takker for innspill. BTW: Vet at det finnes trådløse headsett for pc, men de er da ikke BT og dermed ikke kompatible for mobil... Lenke til kommentar
audhage Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Noe her som kan være aktuelt? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2005 Våger meg på en aldri så liten *bump* her jeg Er det virkelig ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Det må da være noen her på forumet som vet noe om dette! Eller? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 burde det ikke fungere med de fleste BT-Handsfree da? Er jo telefonene som setter samtalen over til HF, ikke HF i seg selv. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Så lenge telefonene er utstyrt med Bluetooth, enten det er mobil eller fast, så greier de å komunisere med en avansert blutooth enhet. Bluespoon digital mener jeg er kopatibel med det meste, og kan også pares med flere enheter ! TIPS Jeg selger et kjempesett !! http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=12425 FA Lenke til kommentar
absolute Skrevet 19. mars 2005 Del Skrevet 19. mars 2005 Jeg bruker en HBH-660 Sony Ericsson Bluetooth handsfree. Denne er det hvertfall veldig grei å bruke med Skype. Bruker den hver dag - Ingen problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå