remerserr Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Særlig med snø/regn forhold som det faktisk er her i nord... Derfor jeg var skeptisk til Nok. 7200. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Jaja... Nå fant jeg ut at jeg ikke kan modde i det hele tatt. Det strider imot loven for radioenheter eller noe. Dessuten inneholder limet kjemikalier som kan etse seg gjennom dekselet og skade telefonen(ikke at det kan gå så inmari fort, men). Ble litt skuffa nå. Hadde tenkt å lage sånn skikkelig kult deksel med knapper og øyne på og slikt. Grunnen, makos og fragmaster Jay, er at jeg har sett noen andre som har gjort det og fikk lyst til å gjøre det selv. Men men... Dette hindrer meg ikke i å sette på en liten bamse:-) Kanskje vi kan lage en tråd hvor alle som har bamse på mobben tar bilde og legger ut Neida... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Som topic sier - Jeg skal modde dekselet på min kommende CX70, men min mor var litt skeptisk til at jeg skulle bruke lim ti å feste filten/stoffet med.Hun påsto at det ville være dumt og ødeleggende å bruke lim på dekselet. Jeg skal selvfølgelig ikke lime inni, over kameralinsa, eller over antenna, men det kan da ikke være farlig med litt lim uttapå dekselet? Vet at man ikke skal bruke metall eller blekk som inneholder bly når man lager deksler, men jeg skal bare ha på litt stoff og lim. Og noen plastknapper og sytråd, men... Hvem har rett? Min mor eller jeg? "Hvem har rett? Min mor eller jeg? " Den dagen min MOR vet mer en meg om mobiler, ja da legger jeg inn årene Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Som topic sier - Jeg skal modde dekselet på min kommende CX70, men min mor var litt skeptisk til at jeg skulle bruke lim ti å feste filten/stoffet med.Hun påsto at det ville være dumt og ødeleggende å bruke lim på dekselet. Jeg skal selvfølgelig ikke lime inni, over kameralinsa, eller over antenna, men det kan da ikke være farlig med litt lim uttapå dekselet? Vet at man ikke skal bruke metall eller blekk som inneholder bly når man lager deksler, men jeg skal bare ha på litt stoff og lim. Og noen plastknapper og sytråd, men... Hvem har rett? Min mor eller jeg? "Hvem har rett? Min mor eller jeg? " Den dagen min MOR vet mer en meg om mobiler, ja da legger jeg inn årene haha... Syntes det var tåpelig å skrive jeg oså, men det var jo det jeg lurte på:-) Synes jo det er greit at mamma bryr seg med hva jeg gjør, men når hun påsto at lim skader telefonen ble jeg ganske skeptisk og spurte dere. Det viste seg jo at mor hadde rett. Pass nå på å spør etter alderen min før dere kaller meg mammadalt eller noe:p Mamma får ikke lov til å blande seg så mye med venner og sånn lenger, men hun er veldig opptatt av hva jeg gjør med mobilen min. Sier hun som har c60 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå