nikhuse Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Jeg tenkte jeg skulle tipse de som er eiere av Abit NF8, som ikke får Cool & Quiet funksjonen til å fungere. Jeg vet at det er en del som er eiere av de kortene og de brukes bla. i oppgraderingspakker hos Komplett. Når jeg var i kontakt med Komplett etter jeg kjøpte kortet, siden jeg ikke fikk det til å fungere, sa de at Abit var på betastadiet når det gjaldt denne teknologien, og at de ikke hadde noen løsning på problemet( følte meg litt snytt). Flash'et til ny bios, ingen bedringer. Da satt jeg den ganske enkelt på DISABLE i bios (og glemte å slå av "minimal power management") og til min store forundring var den aktivert og fungerte flott når jeg tilfeldigvis var innom CPU-Z. Jeg vet at flere har hatt dette problemet og at det funker når man gjør det må den måten. Så, håper noen med NF8 får nytte av denne tråden Edit: Kom gjerne med tilbakemeldinger eller spørsmål :!: Endret 21. februar 2005 av nikhuse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå