way_up_north Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 hei, har kjøp meg tt sin velkjente vannkjøling. Jeg er på utskikk etter en gpu-blokk til denne. har et 6800le-kort som skal kjøles. hovedprioritet er leveringstid og pris(orker ikke vente i flere uker:D ) er usikker på hva slags nippler som trengs. e nokså noob innenfor vannkjøling så litt hjelp vil gjøre underverker. på forhånd takk Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 http://www.psdata.no/ps.asp?it=108482&mlevel=070400 denne blokka passer til bw settet. jeg bruker den selv på mitt ati 9600pro. anbefaler å kjøre krets: pumpe - radiator - cpu - gpu pumpe det funker fint for meg vertfall Lenke til kommentar
way_up_north Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 e det noen forskjell mellom den "nye" og denne? ser de har en annen blokk som skal være veldig bra. den e vel ca 100 kroner billigere. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 vil tro den jeg linka til er bedre pga den har en vannkanal som går i spiral i blokka... den andre har bare en liten bue..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå