Zephyr Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Lurer på hvor mange tilkoblinger denne routeren støtter. Win XP har jo en sperre på 10, men den er borte nå Har (tilnærmet) uendelig antall tilkoblinger, men det hjelper jo ikke hvis ikke routeren klarer dem.... Noen kloke hoder her?? Endret 21. februar 2005 av Zephyr Lenke til kommentar
Pantheon Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det der er vel et ikke-relevant spørsmål tror jeg... Dessuten er det vel Internet Explorer som har/hadde en begrensning på 10 tilkoblinger!? Lenke til kommentar
knut Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Begrensningen i xp er at den ikke kan opprette mer enn 10 tilkoblinger samtidig, ikke at den er begrenset til 10 tilkoblinger. Når det gjelder soho gatewayer har de mellom 1024 og 8000 samtidige sesjoner som maks. Jeg er usikker på hvor mange asus'en har, men jeg tipper at du kan finne et svar her: http://www.chupa.nl Lenke til kommentar
Zephyr Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 takker så masse for den fant masse custom firmwares der ja...ANBEFALES!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå