spøkelset Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har nettop fått lagt opp et nextgentel bredbånd her. Problemet er at med jevne mellomrom slutter internett explorer å virke. Det vil si at hver gang jeg prøver å gå inn på en side så står det "siden kan ikke vises". Det er ingenting i veien med forbindelsen da dc++, msn og imesh kjører helt fint med full forbindelse. Hver gang internett explorer detter ut, så restarter jeg maskinen. Da blir alt bra igjen. Er det noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har du samme problemene med en annen nettleser, som f. eks. Firefox eller Opera? Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Det er et problem med routeren, den må settes opp skikkelig. Har du satt statisk intern IP adresse? (altså på din egen PC). Dette har uansett vært tatt opp før, men jeg har dessverre glemt hvordan løsningen arter seg, så kan de som vet. Det har noe med at maskinen sender forespørsel til routeren med jevne mellomrom, det er alt jeg kan huske. Skal ikke være noe problem å fikse selv. Spiller ingen rolle om du bruker MSIE eller andre browsere i dette tilfelle uansett. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Flyttes til programvare (sjølv om den kunne også ha passa i windows) Og hagesaksa har vore framme og tatt ein nokre OTposter i tråden. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Skift til Mozilla FireFox, ja. Enklere å bruke, slipper vi spyware/popups/annen dritt som IE er veldig utsatt for. Du kommer ikke til å angre på at du skifta til FireFox med andre ord! Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har nok ingenting med browser å gjøre. Sjekk nettverksinnstillningene. Sjekk f.eks hva som er satt opp som DNS server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå