hsynneva Skrevet 21. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2005 Siden den vanlige busstransporten til tg ikke blir noe av i år, lurer jeg på om noen som vet noe som går fra bergen til tg i påskeferien? Togstasjonen langt vekke fra vikingskipet? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 21. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2005 Togstasjonen i hamar er vel ikke spes langt borte fra vikingskipet. Men det avhenger jo helt hvor mye du har med deg . Altså i normail gåavstand tar det vel ikke mange minuttene, men med 50kilo utsyr kan det fort oppfattes veldig langt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2005 er ikke det ganske langt da?? tror det er mer enn 50 meter, 500 er vel mer passe tror jeg... Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Går det buss ifra togstasjonen til vikingskipet? Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 er ikke det ganske langt da?? tror det er mer enn 50 meter, 500 er vel mer passe tror jeg... 500 meter er da ikke så langt da..... skulle sitte på med en fyr til et LAN, men så glemte han å hente meg...... så jeg gikk 1,2 km med pc og skjerm og alt jeg.... var litt slit, men da er iallefall ikke 500 m så langt! Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 er ikke det ganske langt da?? tror det er mer enn 50 meter, 500 er vel mer passe tror jeg... 500 meter er da ikke så langt da..... skulle sitte på med en fyr til et LAN, men så glemte han å hente meg...... så jeg gikk 1,2 km med pc og skjerm og alt jeg.... var litt slit, men da er iallefall ikke 500 m så langt! helt enig, å gå 500 meter bør selv nerder greie Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 joda, men hvis man har med seg litt, så er det ikke lett å få med seg det på 1 tur... jeg hadde aldri gått 500m med data-utstyret mitt, ikke pga lengden eller tyngden(løfter lett 90kg, og en løpetur på 1km har aldri skadet meg), finnes taxi... Lenke til kommentar
steinarvullum Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 joda, men hvis man har med seg litt, så er det ikke lett å få med seg det på 1 tur... jeg hadde aldri gått 500m med data-utstyret mitt, ikke pga lengden eller tyngden(løfter lett 90kg, og en løpetur på 1km har aldri skadet meg), finnes taxi... jaja.. men gidder ikke betale hundre spenn når jeg kan gå 1 km.... dessuten finnes det sekker og bagger vettu... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 en gang så var vi en gruppe med ca 10 ukjente som stod på jernbanestasjonen, så bestemte noen seg for å ta maxitaxi, og fikk med folk (som meg) til å bli med å spleise, kosta 25kr pr pers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå