Gå til innhold

Hvilken ryggsekk til bærbar PC?


Anbefalte innlegg

Får snart en Dell Inspiron 4100 i posten, og trenger en veske til den. Har mest lyst på en ryggsekk, da jeg tror det er det mest praktiske når man skal ha den med seg. UMates-ryggsekken ser jo veldig bra ut, og det blir sannsynligvis den jeg går for. Er det andre vesker jeg også bør se nærmere på? Noen som er bedre? Takker for alle tips. :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den hos komplett til 795,- ser grei ut, passer for 15" i alle fall. Har ikke prøvd den, men merket (skal ikke reklamere) pleier å ha gode produkter som holder det de lover. Umates sin sekk derimot er bare å anbefale, selv om den ser litt mer noldus ut. Umates er "ren kvalitet", men prisen reflekterer i mange tilfeller dette.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-06-25 23:54, Angelou skrev:

har ikke prøvd dem selv.. men kanskje du bør ta en titt på dell sit eget utvalg av rygsekker


 

 

Hvis du kikker på Targus sin hjemmeside vil då øye på endel av Dells såkalte "orginale" sekker til en helt annen pris.

Men det er klart det vil jo ikke være noe Dell logo på sekken og denne er jo særdeles kostbar.

Lenke til kommentar

Vær litt obs på bruksområde når dere kjøper dere sekker i øst og vest. Selv har jeg en Umates og er godt fornøyd med den; den er veldig solid og holder vann ute med regnovertrekk, men den er særdeles tung. Tror selve veska uten innhold veier over 3kg. Det er altså en veldig kjekk sekk å ha når uhellet er ute, men er kanskje ikke så god å drasse rundt på hele tiden, pga. stivhet og vekt. Men jeg har ikke prøvd noe annet, så andre vesker lider kanskje av de samme problemene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...