And.rs Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hei, mange her på Forumet som er russ i år? Er det selv og må si jeg gleder meg noe sinnsykt! Hjemmesiden til bussen vår ---> DyRePaRkEn :-) Hjemmesiden til Skolen ---> Oppegårdrussen Alle som er russ kan jo poste noen hjemmesider osv... Også de som tidliger har vært russ kan jo skrive litt om hvordan det var. yeye ova`n out --- Endret 21. februar 2005 av ReSSaA Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg er russ i år! Levanger-russ, faktisk. Har nettopp kommet meg igjennom russerevyen, og det var jo meget morsomt! Ser fram til russetida. Noen som skal til Kongeparken/Lillehammer, forresten? Tviler på at jeg orker, egentlig. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er russ i år jeg også. har ikke noen side til bilen jeg er med på, men hvem vet hva som kommer. BergensRussen Skal til kongeparken, og gleder meg som en unge til både det, og generelt hele russetiden. (eneste bekymringen er at battlefield 2 kanskje kommer ut i russetiden, og jeg vil da måtte velge ) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 hva er det som er mest populært i år a?? Kongeparken eller Lillehammer?? i fjor dro nesten alle de største oslo bussene og mange rundt omkring i norge til Lillehammer... Kongeparken var visst ikke like populært i fjor... Lillehammer var drit bra i fjor...trur aldri jeg har vært så sliten når jeg kom hjem...spiste 8 boller hele helga,og drakk fra jeg kom på fredagen,til jeg kom hjem på søndag... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg og resten av folka på bussen skal til Stavanger, men vet ikke hva som er mest populært... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Russ i år ja... Røyken-Russen (buskerud)... Vi har lissom ikke fått mekka hverken hjemmeside eller buss , og slik det ser ut i dag, blir det 2*ruebiler (4 i hver), istedenfor buss... Noen har kjøpt billett til kongeparken, noen ikke... så alt er litt sånn flytende enda... Vet ikke helt hva det blir til... Kan drikke meg akkurat like drita og pule akkurat like mange her hjemme, som i Stavanger? Musikken legger man jo ikke merke til uansett når man er full... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 lillehammer russ her Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 lillehammer russ her Det er på Lillehammer det skjer Lenge siden jeg var russ da, men alikevel. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Russ fra stavanger her ja, vålandsrussen for å være spesifikk. Hadde faktisk russebil, men den ble stjålet, solgt videre, så knust på knoksen (http://www.knoks.no/) for 1500(?)kr. Har vært hos politiet 5-6 ganger, men det ser ikke ut som det nytter... Det utrolige er at vi har fått navnet på han som stjal og solgte bilen, og han som kjøpte bilen og leverte den til knoksen. Siste gang vi var hos polititet hadde de henlagt saken, men sa at de skulle "åpne" den igjen og ta han fyren som stjal bilen inn til avhør... det er ca en måned siden Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 oisann, jævlig kjipt da. angående lillehammer vs. stavanger, så tror jeg 99% av all russen i Bergen skal til stavanger, så litt liv blir det nok der. Er ikke så mange som gidder å kjøre til lillehammer herfra liksom. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg er ikke russ, men på lokal nyhetene til Stavanger sa de at det kun var ca. 500 av 10 000 billetter igjen til Kongeparken, første gang det har vært så stor pågang der, så i år blir det nok veldig bra der. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Var i Kongeparken i fjor Det tok av!! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Virker som om mye folk drar til Kongeparken i år ja.. Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 VIKTIG! Trenger 1-3 billetter til kongeparken i år!! Noen som selger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg er russ. Har ikke webside, for *kremt* jeg er websjef. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Ikke noe er så skuffende som russetiden... For all del det er drit kult.. Men forventingene en har bygget seg opp fra en begynnte på barneskolen til en blir rus er umulige å innfri! Men ja damene blir løsluppne festing hele tiden. det er drit gøy Men er jævla irriterende at de tror de er så kule. Alle skal liksom drikke og være gale selv nerdne er klin gale da. Synes druss er litt patetisk og harry på de områdene der. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 (endret) Ikke noe er så skuffende som russetiden... For all del det er drit kult.. Men forventingene en har bygget seg opp fra en begynnte på barneskolen til en blir rus er umulige å innfri! Men ja damene blir løsluppne festing hele tiden. det er drit gøy Men er jævla irriterende at de tror de er så kule. Alle skal liksom drikke og være gale selv nerdne er klin gale da. Synes druss er litt patetisk og harry på de områdene der. Er ikke enig! Med den instillinga kommer man ikke langt. Gled dere og nyt det sier nå jeg. Var russ i 2003 selv. Mvh. Øystein PS: kan være en fordel å begrense inntaket i løpet av russetida. Fylla kan fort føre til at en blir satt ut for en lengre periode Endret 10. mars 2005 av ostenXX Lenke til kommentar
alekz2k Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei. Jeg er ikke russ, men er det noen som vet om du må ha billett for å komme inn på campingen i kongeparken, eller har det ingenting med arrangementet å gjøre? Jeg og noen kamerater har tenkt oss en tur ned.. setter stor pris på raskt svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg