Gå til innhold

Russ i år?

And.rs

Anbefalte innlegg

Hei, mange her på Forumet som er russ i år? Er det selv og må si jeg gleder meg noe sinnsykt!

Hjemmesiden til bussen vår ---> DyRePaRkEn :-)

Hjemmesiden til Skolen ---> Oppegårdrussen

Alle som er russ kan jo poste noen hjemmesider osv... Også de som tidliger har vært russ kan jo skrive litt om hvordan det var. yeye

ova`n out ---

post-58-1108981563_thumb.jpg

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er russ i år jeg også.

har ikke noen side til bilen jeg er med på, men hvem vet hva som kommer.

BergensRussen

Skal til kongeparken, og gleder meg som en unge til både det, og generelt hele russetiden.

(eneste bekymringen er at battlefield 2 kanskje kommer ut i russetiden, og jeg vil da måtte velge ;) )

Lenke til kommentar

hva er det som er mest populært i år a?? Kongeparken eller Lillehammer?? i fjor dro nesten alle de største oslo bussene og mange rundt omkring i norge til Lillehammer... Kongeparken var visst ikke like populært i fjor...

Lillehammer var drit bra i fjor...trur aldri jeg har vært så sliten når jeg kom hjem...spiste 8 boller hele helga,og drakk fra jeg kom på fredagen,til jeg kom hjem på søndag...

Lenke til kommentar

Russ i år ja... Røyken-Russen (buskerud)...

Vi har lissom ikke fått mekka hverken hjemmeside eller buss :innocent: , og slik det ser ut i dag, blir det 2*ruebiler (4 i hver), istedenfor buss... :p

Noen har kjøpt billett til kongeparken, noen ikke... så alt er litt sånn flytende enda... Vet ikke helt hva det blir til...

Kan drikke meg akkurat like drita og pule akkurat like mange her hjemme, som i Stavanger? :hmm: Musikken legger man jo ikke merke til uansett når man er full...

Lenke til kommentar

Russ fra stavanger her ja, vålandsrussen for å være spesifikk.

Hadde faktisk russebil, men den ble stjålet, solgt videre, så knust på knoksen (http://www.knoks.no/) for 1500(?)kr.

Har vært hos politiet 5-6 ganger, men det ser ikke ut som det nytter...

Det utrolige er at vi har fått navnet på han som stjal og solgte bilen, og han som kjøpte bilen og leverte den til knoksen. Siste gang vi var hos polititet hadde de henlagt saken, men sa at de skulle "åpne" den igjen og ta han fyren som stjal bilen inn til avhør... det er ca en måned siden :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ikke noe er så skuffende som russetiden... For all del det er drit kult.. Men forventingene en har bygget seg opp fra en begynnte på barneskolen til en blir rus er umulige å innfri! Men ja damene blir løsluppne festing hele tiden. det er drit gøy :thumbup:

Men er jævla irriterende at de tror de er så kule. Alle skal liksom drikke og være gale selv nerdne er klin gale da. Synes druss er litt patetisk og harry på de områdene der.

Lenke til kommentar
Ikke noe er så skuffende som russetiden... For all del det er drit kult.. Men forventingene en har bygget seg opp fra en begynnte på barneskolen til en blir rus er umulige å innfri! Men ja damene blir løsluppne festing hele tiden. det er drit gøy :thumbup: 

Men er jævla irriterende at de tror de er så kule. Alle skal liksom drikke og være gale selv nerdne er klin gale da. Synes druss er litt patetisk og harry på de områdene der.

Er ikke enig!

Med den instillinga kommer man ikke langt. Gled dere og nyt det sier nå jeg. Var russ i 2003 selv.

Mvh. Øystein

PS: kan være en fordel å begrense inntaket i løpet av russetida. Fylla kan fort føre til at en blir satt ut for en lengre periode :tease:

Endret av ostenXX
Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Hei.

Jeg er ikke russ, men er det noen som vet om du må ha billett for å komme inn på campingen i kongeparken, eller har det ingenting med arrangementet å gjøre?

Jeg og noen kamerater har tenkt oss en tur ned..

setter stor pris på raskt svar :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...