JuB Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Hei, har fått meg en Nokia 6260 nå, hadde fra før en sx1. På denne lagret jeg kontaktene på telefonen og ikke på simkortet. Så nå vil jeg overføre alle kontaktene til min nye mobil. Siden begge er symbian series60, burde det vel gå fint å kopiere over den filen som kontaktene lagres i? Edit: Leif var her Endret 21. februar 2005 av JuBaLoN Lenke til kommentar
voluz Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Må da finnes et eller annet menyvalg som sier "Transfer all contacts using IR" (eller blåtann) eller noe... Det har i hvertfall alle telefonene jeg har hatt mulighet til. Lenke til kommentar
JuB Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Fant ikke no slik meny på sx1'n, men fant utav hvordan jeg fikk overført dem. 1. c:\system\data\contacts.cdb , der ligger alle kontaktene 2. Rename data katalogen til et eller annet. 3. Bruk fexplorer og kopier contacts.cdb filen til minnekortet 4. Rename data katalogen på den nye mobilen til et eller annet. 4. Send den kopierte contacts.cdb til ny telefon eller til pc som en backup 5. Flytte contacts.cdb til c:\system\data\contacts.cdb og rename data mappa igjen 6. Restart telefonen 7. Gratulerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå