Deadringer Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 hei. da jeg kommer inn til der hvor jeg skal skrive passorde for å logge inn på windows kommer det alltid opp en irriterende velkomstmelding. Pålogginsmelding Systemet har ikke logget deg på hvordan får jeg fjernet denne? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg tror dette kommer av at datamaskinen er innstilt til å logge seg på et domene. Hvorledes man fjerner dette, er jeg imidlertid nokså usikker på, men jeg skulle tro årsaken ligger på et av disse stedene: Control Panel -> "Network Connections" -> Høyreklikk på "Local Area Connection" Under "This connection uses the following items" skal du sjekke for anormaliteter og evt. fjerne dem Det kan også tenkes at maskinen er konfiguert til å laste inn domenet: Høyreklikk på "My Computer" og velg "Properties" Klikk fanen "Computer Name" og trykk "Change" Under "Member of" skal du trykke på "Workgroup". Navnet er irrelevant Som en siste utvei, kan en jo alltids laste datamaskinen med innstilninger fra den tiden dette påloggingsvinduet ikke viste seg (System Restore). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 takk for forsøket, men det var ingen av de tinga som var problemet! det som er er at enten kan jeg ikke ha passord på pc'en, eller så må jeg få opp denna meldinga. kan det ha noe med at det bare er en konto på pc'en? Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva slags Windows er det? I XP finnes det et alternativ for å velge om man skal logge rett inn uten påloggingsvindu, men husker ikke hvor. Har lest det i en post her inne. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 det er winxp pro å jeg har ikke det pålogginsvinduet. hvis jeg setter på det kommer je gikke inn i windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå