zyrex Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg husker fra ca. et år tilbake, så fant jeg en morsom flash, jeg syntes den var morsom da, som het noe med lol.swf, og inneholdt "lolling".. Noen som kan huske den, eventuelt har en link. Jeg har leita på google uten hell :/ Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Google, my friend, google.. EDIT: IIIIIK! Skrivefeil! Endret 21. februar 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Google, my friend, google.. EDIT: IIIIIK! Skrivefeil! ......................................................................................... (...) Han sa han hadde lett på google, uten hell. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Oops.. Min feil, sorry Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Her kommer jeg inn og ser 3 svar.. Håpet stiger.. Så er det bare en som whiner med google. Ja, google vet alt. Ihvertfall visste. I vår så søkte jeg rett og slett på "lol.swf" og fant den på første siden. Gjorde det samme nå og fant bare masse annet rart.. :/ Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 http://www.neom.ca/junk/lol.swf veit ikke om den er rett, men kom over den på irc nå nettopp Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Nei, var visst ikke den.. Alt var liksom tegna, skikkelig dårlig og btw. Svarte figurer på hvit bakgrunn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Nei, var visst ikke den.. Alt var liksom tegna, skikkelig dårlig og btw. Svarte figurer på hvit bakgrunn Det er da ikke et år siden.! Sett den på forumet tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå