Mammuten Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Disse akvarie målerne er bare sånne som man klistrer på ruten... ikke værre enn det, ikkenoe batteri, ikkenoe strøm... 0-problem... MVH: Joakim Gulbrandsen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 kjøpte mitt hos 3dfxcool. batteriet har vart ganske lenge nå hvertfall Lenke til kommentar
candymann Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Ok, en liten update! Lian Li T4 termometern hos Microplex er med strömkontakt og ikke med batteri. Så om nåen trenger disse er det bare å bestille.... har selv bestilt 2!! Produseres ikke lenger så Microplex har "litt" på lager.... Lenke til kommentar
Howard_ Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg har nettopp kjøpt meg dette, funker meget bra.Koster ca 60 baller og lyser godt. Ikke sikkert de sender til Norge men du kan jo spørre Lenke til kommentar
candymann Skrevet 23. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2005 Nice, det var akkurat det jeg jaktet etter!! Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Nice, det var akkurat det jeg jaktet etter!! Å? Nye bakgrunnsbelyste termiser altså? Funker ikke de du mekka isammen her da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå