Gå til innhold

Hvor selges det termometer med lcd display?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men det eneste jeg vil er at den ikke bruker batterier uten Molex kontakt eller annen form for elektrisk kontakt.

Mulig jeg er treg i hodet, men den forstod jeg ikke.

Man får kjøpt digitale termometer på f.eks europris for 100 kroner, med litt modifikasjoner, så blir det tilsvarende utseende. Integrer den i en 3,5" front deksel f.eks.

Men jeg tok ikke den med strøm tilførsel.

Slik som jeg tolker det, så skal den visst ikke har noen strøm tilførsel, men da vil den jo ikke fungere.

Lenke til kommentar
Slik som jeg tolker det, så skal den visst ikke har noen strøm tilførsel, men da vil den jo ikke fungere.

Ok, det jeg vil ha er en "ström" dreven (bruker for eksempel Molex kontakt)termometer og ikke en som går på batteri.

Jeg vil også att resultatet ska bli så bra som möilig, og da blir det vanskeli (tror jeg) att modda inn en lcd termometer panel i fronten på kabinetet.

Jeg vi at slutprodukten ska se ut sånn! eller i hvert fall vare i närheten av dette produktet.

Nåen som vet hvor man kan få kjöpt termometeren??

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke bare kjøpe en slik da? Blir ikke så mye billigere om du skal lage en selv. Her kan du finne forskjellige termometre. Hvor skal du forresten plasser temperatur sensorene? Hvis du kjøper vanlige termometre, så passer den f.eks ikke under CPU etc.

Bedre å kjøpe det Lian Li termometre med 2 temp sensorer, hvis du skal plassere sensorene en plass der det er lite med plass, f.eks under CPU.

Lenke til kommentar

Problemet er att Lian Li ikke produserer t4 termometern lenger. Sendte mail til Microplex om dette og fikk til svar at t den ikke er möilig å oppdrive (farge sölv). Mitt kabinett er også sölv farge.

Sort har de inne på lager....

Kan nok kjöpe denne om nåen kan hjelpe meg å fortelle hvor jeg får kjöpt den med Celsius grader display. Og om ingen hvet for man kan få tak i kun temperatur måler med lcd.

Lenke til kommentar
Om det er den typen som bruker batteri så styr langt unna, har dem selv og batteriet varer ca 3 uker  :thumbdown:

Snakker du om Lian Li T4 termometer eller nåen annen termometer?

Jeg snakker om LianLi ja og de har to typer en med batteri og en for å koble til strøm,den de har inne nå tror jeg med sikkerhet er med batteri og den har jeg kjøpt to stk av og begge varer ca 3 uker før en må skifte batteri :thumbdown:

Lenke til kommentar
Det ville ikke fungere med ett slikt termometer som man har i akvarier da?? man må vel kanskje ha vindu på kabbisen da men..

MVH: Joakim Gulbrandsen! :thumbup:

Har du kanskje nåen link? Vet ikke hvordan termometret ser ut en gang.....

Jeg har dessverre ikke funnet noen link til noen akvarie butikker, men hvis du går innom nærmeste dyrebutikk, kan det hende at de har noe slikt der...

MVH: Joakim ;)

Lenke til kommentar
Snekker'n, har du link til den man kan koble til ström. Kanskje det er akkurat det jeg er ute efter....

dessverre så har ikke microplex disse lengre, men hvorfor ikke bruke et vanlig et som du kjøper på bensinstasjon,riktinok går de fleste av disse på batteri, men de varer iallefall 1 år og så finnst det noen du kobler til 12V se hos feks Biltema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...