zenior Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er det noen som kan forklare hvorfor et bilde tatt med en Siemens S65 (som skal ha 1.3 mp kamera) og et bilde tatt med SonyEricsson K700i (som skal ha et 0.3 mp kamera) blir helt identiske i størrelse, pixler og kvalitet når man legger de inn på en PC og sammenligner egenskapene på bildene ... Lenke til kommentar
SuperEmil Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 det høres veldig rart ut, men kanskje S65'en ikke står innstilt på megapixel oppløsning? kan jo nesten ikke det, men dette er det eneste fornuftige jeg finner på... Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Prøv å rens linsa på s65`n med qtips. det pleier å samle seg masse gørr der... Lenke til kommentar
zenior Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Den med q-tips er helt sann, det har jeg erfart, men likevel er bildene identiske, både i kb og i størrelse og synlig kvalitet. Telefonen er forøvrig innstilt på høyeste kvalitet på bildene.... noen megapiksel innstilling finnes ikke.. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 sikker på at det ikke står noe om bildestørrelse eller noe sånt?? Lenke til kommentar
zenior Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 Jepp, høyeste kvalitet bare, men jeg har orginal software: SW 12, mener du får firmware 42 nå... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 sikker på at du ikke kjører extended på k700i? den forstørrer bildet fra 640x480... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Flyttes til åpen diskusjon Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kvalitet og oppløsning er to helt forskjellige innstillinger. Sett den til 'Premium' du, så blir det 1,3MP. Og til deg som foreslo q-tip for å endre fra VGA til SXGA (1,3MP): du er _litt_ på jordet Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jepp, høyeste kvalitet bare, men jeg har orginal software: SW 12, mener du får firmware 42 nå... SW og FW er to forskjellige ting. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Nei, SW og FW er det samme i denne sammenhengen. Siemens bruker dem litt om en annen. På siemens.com kaller de det 'Firmware update' mens det på mobilene heter 'SW-version' (SoftWare version). Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Kvalitet og oppløsning er to helt forskjellige innstillinger.Sett den til 'Premium' du, så blir det 1,3MP. Og til deg som foreslo q-tip for å endre fra VGA til SXGA (1,3MP): du er _litt_ på jordet Hvor finner jeg "Premium" funksjonen? Det beste jeg har er "Best kvalitet". Jeg har SW12, er det noe som kom med en senere SW vers? Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Nå har ikke jeg norske menyer, men her er valgene mine under 'Settings': Wallpaper Low Medium High Premium (antar det er samme som 'best Kvalitet' ?) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Nei, SW og FW er det samme i denne sammenhengen. Siemens bruker dem litt om en annen. På siemens.com kaller de det 'Firmware update' mens det på mobilene heter 'SW-version' (SoftWare version). Ok. Mulig Siemens blander begrepene litt, men på mine gamle SE telefoner og min nåværende D500 er det to forskjellige ting. Da står det FW ver. og SW ver. i servicemenyen. Lenke til kommentar
bnezofil Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 forskjellen blir vel at S65 har flere pixler enn K700i på samme størrelse, f.eks 640x480. Det er vel ingenting som heter megapixel-innstilling... Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Premium (antar det er samme som 'best Kvalitet' ?) Ja, jeg tenker meg det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå