smurf69 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Tok et bilde i går. Syns selv det var litt spes. Kommentarer mottas med takk. Lenke til kommentar
falut Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Fint makrobilde og fin fokus på greinen, men jeg syntest ikke det var så veldig spessielt ... Det mangla noe på en måte. En rød marihøne på greinen hadde vært kult og en fin kontrast. Fortsett det gode arbeidet Lenke til kommentar
smurf69 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Takker! Du har nok rett. Et lite motiv på grenen hadde vært pluss! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 En rød marihøne på greinen hadde vært kult og en fin kontrast. Det finnes vell ikke marihøner nå, vell Jeg syns det var et ganske fint bilde, men det mangler den visse detaljen som gjør det til noe mer en et bilde av en grankvist. Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Syns det var litt kjedelig jeg. Men det var litt finurlig fokus-patent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå