pingulingu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 entenn jeg spiller ,hører på musikk eller bare surfer på nettet så plutselig mister pc'en kontankt med skjermen... så prøver jeg å trykke på en knapp på skjermen og da står det bare no signal dette kan ta 2 timer før det skjer eller 2 min, 3 sec... skjer også mens jeg formaterer og instalerer windows på nytt.. har sjekket at ledningene sitter godt fast prøvd å bytte skjerm innstalere nye grafikk drivere byttet grafikk kort har jeg også prøvd virus, trojan , spam fri pc men det skjer forsatt.. Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Det kan være en feil på HKet. Rammen fungerer vil jeg tro, samme med cpuen. Hvis det hadde hvert feil på moen av de ville du ikke kunnet startet opp PCen. Er det mye støv rundt i kabinettet? Det er en feil skilde..... Prøv å gjør litt rent inne i kabinettet. BRUK støvsuger og ikke klut med vann Lenke til kommentar
pingulingu Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) hmm kjører åpent kabinett.. og det ser ikke ut som det er mengder med støv og hvordan kan støv påvirke signalene fra skjermen? prøvde nå nettopp å støv suge , hadde ikke no støv nesten Endret 21. februar 2005 av pingulingu Lenke til kommentar
ThruX Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 jeg hadde også det samme problemet... men det var skjermdriverne da >_< Lenke til kommentar
MoFFaSSa£ Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis støv ligger oppå diverse komponenter, og inne i vifta til cpuen og gpuen vil kjølinga bli dårligere og dermed blir komponentene varmere. Så da kan pcskjermen bli svart(hvis ikke maskinen restarter seg for å kjøle seg ned). Har opplevd noe lignende selv, skjermen ble bare svart og ville ikke skru seg på igjen. Da tok jeg og gjorde rent inne i kabinetet, og vips fungerte alt som før . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå