Ostepølsa Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hørtes veldig fake ut det eminem klippet. Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Han big brother karen som påsto at han sto i med paris da? hans nr burde jo også være der i tilfelle,,,, http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/article257148.ece haha, snakk om optimist. - Jeg innrømmer at jeg ble litt overasket, vi har jo bare tastet litt SMS, men du vet. Når damene har smakt på «snadderloffen» vil de alltid ha mer – hehe, sier Hermansen. Endret 26. februar 2005 av nord Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Søstra til Paris var jo bangbar væffal. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Søstra til Paris var jo bangbar væffal. Nei. Hun er ti ganger verre enn Paris Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 fy faen hvor kresne går det an å bli?! Hele Hiltonfamilien er jo tagbare!! om de er "overdådig vakre" er noe annet, men "tagbar" er ikke noe stor status Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 *ringe " Egplant dike ass" !* hmm, ikkeno svar der heller.. thats strange.. Kan man sende tekstmeldinger også? hva må jeg ta før nr? 001? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Trøst deg med: at du aldri hadde hatt noe sjanse hos verken Paris eller Nicki uansett. Kan ikke si jeg er lei meg for det, ei hjernedød gås er noe som ALDRI varer i det hele løp uansett:-) Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Fantastisk diskusjon. En tier til den første om drar over dammen og beiser hele familien Hilton! Lenke til kommentar
War Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Sente nå en mail til Paris Hilton Venter på svar Failed to deliver to '[email protected]' LOCAL module(account [email protected]) reports: account is full (quota exceeded) About Paris Hilton hack TV celebrity and hotel heiress Paris Hilton suffered from the hackers who have stolen the entire contents of her mobile phone including names and numbers in the address book. Hilton’s cell phone data were posted on the Web so the internet users had the access to the phone numbers of her famous friends such as Eminem, Christina Aguilera and Victoria Gotti. Hundreds of fans started to phone their idols on Saturday driving celebrities insane. The names and numbers from Paris Hilton’s were posted a days after Nicolas Jacobsen, 22, was pleaded guilty to hacking into T-Mobile getting access to the millions of accounts including the one owned by Paris Hilton. Another hacker, William Genovese, told the online newsletter securityfocus.com that Jacobsen had access to the private photos which such celebrities as Paris Hilton, Demi Moore, Ashton Kutcher and Nicole Richie made with their cell phone cameras. Jacobsen is also accused of monitoring Secret Service E-mail, snatching passwords, Social Security and cell phone numbers from many of the customers Endret 27. februar 2005 av War Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hadde vært moro å klart å maile en av de folka der da:P Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Herregud!! la no folka være i fred! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Herregud!! la no folka være i fred! Hvorfor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Enig. Hvorfor? De er kjendiser i USA. De fortjener ikke privatliv:P Mer som Ari BigBen og MetteMinus edit: Mente at sistnevnte heller ikke fortjener det:P Endret 28. februar 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Stilig men jeg er alt for pysete til å prøve nummerene Lenke til kommentar
embark Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Han big brother karen som påsto at han sto i med paris da? hans nr burde jo også være der i tilfelle,,,, http://pub.tv2.no/TV2/underholdning/article257148.ece Jeg skammer meg over å være fra samme øya som den idioten... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Paris godkjendte Blax her på forumet, så hun logga på msn. Nå skal jeg prøve og! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Eminem 1-917-776-7643 Olsen, Ashley 1-310-760-1996 Kødda du me Em? DA KØDDA DU MEG MEG.. Lenke til kommentar
c[`]laburk Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Paris godkjendte Blax her på forumet, så hun logga på msn. tongue.gifNå skal jeg prøve og! Jeg å vil Dæffen hannj Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 *legge til Paris Hilton for min søsters skyld* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå