Adversary Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 hvor selges uv penn? må ha en tynn en. og så må den bestillest over nett. (tegne på hoved kort Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=UVPEN Europris og nille har også noe. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) tenkte mer på noe sånt http://www.metku.net/index.html?sect=view&...awing/index_eng og det MÅ bestillest over nett! Endret 21. februar 2005 av mini me Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) selger ikke sånt lokalt her tror jeg Endret 21. februar 2005 av mini me Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er det mulig at det er en sånn? Lenke til kommentar
kverna Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 den tusjen fra microplex har jeg.. http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/DSCN0112.jpg http://img.photobucket.com/albums/v236/Kverna/DSCN0285.jpg bare for å vise Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Er det mulig at det er en sånn? jepp! er nokk sånne ja . finner dem ikke nå nett Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 fikk en ide nå... den lokale bokhandleren! der har de sikkert slik penn! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Er det mulig at det er en sånn? jepp! er nokk sånne ja . finner dem ikke nå nett de der tror jeg ikke er fluoriserende. dessverre, siden det hadde vært mye enklere med "felttip" enn kule. One reader sent me a link to these pens and they seem to be the same product. Hope that this helps you to find these pens easier. Noen ganger lønner det seg å lese hele artikkelen når man ser noe kult som man har lyst til å kopiere. Jeg har en del av disse pennen og det er ikke alle som er fluoriserende. Man må også passe på å ikke gni for mye på der man har tegnet for det fester ikke veldig godt på kretskortet. Dersom du ikke finner de i en lokal bokhandel så kan du kanskje ta kontakt med Bic i Sverige (de har ikke noe kontor i Norge), og høre om de kan hjelpe deg Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg har meg kjøpt nå! :woot: Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hvor kjøpte du den? Hva kostet den? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Kjøpte 5 stk på strax for 130 kr. den var ikke helt lik den på blidet men det får gå. (ps. den lilla lyser ikke.) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Strax? Aldri hørt om den butikken før.. Hva slags butikk er det? Tar vel meg en tur selv for å kikke.. Skulle gjerne hatt UV-lys til å lyse opp, men har hørt man ikke skal blande vanlige kalde katoder me uv katoder.. =/ Lenke til kommentar
nree Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg kjøpte neon lys på europris og fant i dag ut at det virker sån halveis som uv lys også på f.eks hvite ting, sedler, grønn teip... osv... Jeg skulle bare teste for kødd da jeg så 200 lappn hadde fult av løysende grønne "tråder" i seg + eit merkeligdt tegn... Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 (endret) vanlig markeringspen av typen gusjigul funker også se avartar.. dynka wounderen med den.. btw: er det ikke farlig og "tegne" på grafikk-kortet? har markerings tusj og fikk lyst til og prøve.. Endret 24. februar 2005 av Tnn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Null problem! Bare pass på slot'sene og ellers er det bare å bruke sunn fornuft.. Tegn på selveste kretsene, ikke komponentene. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 håndteringen av kortet er mer risikabelt enn selve tegninga. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Ja, du sier noe der.. Pleier å legge korter oppe noe en antistatistik pose med antistatiske hansker! Er veldig streng på sånt jeg.. Men det lønner seg jo.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 hvor selges uv penn? må ha en tynn en. og så må den bestillest over nett. (tegne på hoved kort Jeg tegnet pä mitt hovedkort... Og det sluttet og virke! Men jeg fikk byttet det, sa bare en liten lögn, sä gikk det bra! Sä jeg anbefaler det ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå