boost Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva heter funskjonen jeg leter etter for å gjøre så jeg ikke klokker pci\agp når jeg stiller opp FSB? har abit kd7a Takk for all info Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Funksjon? Det er ett valg i Bios.. som varierer mht. Bios-utgave/HK. Heter som regel noe sånt som "AGP frequency".. og det er ikke alle HK/Bios'er som er istand til å "låse" denne til en fast hastighet.. RTFM....dersom du har den... eller last ned fra produsentens support-side.. Der står Bios dokumentert... Og i ditt tilfelle er "løpet kjørt".. Du har VIA KT400.. og (nesten) alle VIA-baserte HK mangler PCI/APG-lock.. Dvs... du kan kun klokke (sikkert) i "divider-steg".. 100-133-166-200... Litt å gå på er det jo, og dersom det bare er om å gjøre å teste klokking til det sier <poff>.. kan du jo gjøre hva du vil... (Har prøvd... og opplevd.. <poff>.. både med skjermkort og filer på HD.. Lykke til) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå