a_tomren Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Socket 939 Hovedkort, råeste som er! Hva er det beste du får til sokkel 939? MSI K8N Diamond Hovedkort S939,SLI nForce4 SLI,6xSATA2,Creative Live!24bit ? Sier jatakk til alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
MuD Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har hørt ganske mye bra om DFI LANPARTY nF4 SLI-DR og du forsåvidt spørre her om tips om det hk-et! Lenke til kommentar
wotg Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 a_tomren er inne på noe her. Jeg sitter fortsatt på gjærdet fordi jeg ikke har klart å bestemme meg for NF4 hovedkort. Asus A8N-SLI kortet er billig, har bra plass mellom pci-x sporene og ok bundle. MSI K8N Diamond har bare 6 s-ata kontakter og det er trangt mellom pci-x plassene. Kortet er også ganske dyrt, men overklokker bra. gigabyte GA-K8NXP-SLI ser på papiret meget bra ut, men ram slottene står veldig tett, det samme gjør pci-x slottene. Det er også mange store elektrolytter tett ved cpu socketen. Fordelene er mega bundle, bla w.lan kort. kortet har også dual bios. DFI lanparty NF4 SLI-DR har bra bundle, god plassering av cpu socketen, god plass mellom ram slottene, men dårlig plass mellom pci-x slottene. Kortet er også dyrt og har en upraktisk løsning for å bytte til eller fra SLI mode. Dette er sånn ca. det jeg har fått med meg utifra tester på nettet. Ytelsesmessig virker det som om det er minimal forskjell på kortene såfremt man ikke ønsker å klokke. Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 DFI for overklokkere. http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2337 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå