klomp1 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Driiit bitter for at suprnova.org er lagt ned... Og de driver å reklamerer for det nye Exeem opplegget som skal komme (fortsatt beta, sant?)... Og jeg lurer på om d i d hele tatt funker nå som beta?? Finner absolutt ingenting der jeg... Sitter jo bak brannmur, men har prøvd uten...fortsatt ingenting... Ser i settings at man kan stille inn et eller annet med portene, men d skjønner jeg ingenting av... Noen som har peiling?? =) Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 dette har fungert. sitter bak firewall. Men akkurat nå fikk ikke jeg heller noe opp. Kan være noe galt akkurat nå da. Får sove på det.. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Har prøvd 3 forskjellige versjoner av eXeem og ingen av dem har funnet noe av det jeg har søkt etter. Meningsløst program spør du meg. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg er ikke videre imponert jeg heller. Prøver dem med jevne mellomrom og det skal sies at den finner litt flere ting etter som tiden går. Tror det største problemet er at det har svært få brukere som deler svært lite da det er så nytt. Mulig det kommer seg eller at den bare kommer til å dø ut. X. Lenke til kommentar
HEE Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 fungerte helt fin hos meg.. til i går eller noe.. så datt alt ut av en grunn men har fått det jeg ville ha fra exeem. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Jeg tror ikke Exeem blir noen suksess... Får enten samme skjebne som kazaa: mpaa/riaa legger ut masse falske dritfiler, eller så dør den rett og slett ut pga. lav popularitet. Holder meg til det gode gamle bittorrent nettverket jeg Og klarer du ikke å finne det du vil ha etter at suprnova ble lagt ned, har du vel egentlig ikke noe å gjøre på bittorrent-nettverket Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Så hjelp meg da! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Finnes utallige bra bittorrent sider! Og ikke minst noen bra søkemotorer, er og har aldri vært avhengig av suprnova. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 navnet er ikke videre heldig -> eksem Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 navnet er ikke videre heldig -> eksem Enig, ikke gode minner som dukket opp da jeg hørte om programmet for første gang Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Funker bra for meg Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Finnes utallige bra bittorrent sider! Og ikke minst noen bra søkemotorer, er og har aldri vært avhengig av suprnova. Men jeg er avhengig! =) Driver å prøver Pctorrent eller hva d heter, men er ikke så glad i den, alt er jo på spansk... :S Søkemotorer?? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 pass dere nå, ikke skriv opp linker til bittorrent sider da ber dere bare om tull. ta det heller på pm om det er veldig viktig for dere Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Send meg en koz pm da... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Exeem funker ikke hos meg eller.. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Exeem fungerer ikke hos meg heller plutselig. Da Exeem er bygd opp på en desentralisert måte, er det vanskelig å forstå at den ikke fungerer. Annet enn at kanskje internettleverandørene har sperret for den? Ellers har ikke ikke hatt noen problemer med Exeem. Endret 22. februar 2005 av joebush Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Tror mangle droppet eXeem på grunn av førsteinntrykket; Spyware, dårlig søkefunksjon og mye dårlige resultater tror jeg gir folk det samme intrykket som de etterhvert har fått av Kazaa, Bearshare og andre P2P-klienter oppgjennom tidene. Selv holder jeg meg til vanlig bittorrent Lenke til kommentar
joebush Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Det fungerte nå igjen. Jeg bruker vanlig bittorrent og, men synes at Exeem er ganske interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå