Gå til innhold

Funker egentlig Exeem?

klomp1

Anbefalte innlegg

Driiit bitter for at suprnova.org er lagt ned... :no:

Og de driver å reklamerer for det nye Exeem opplegget som skal komme (fortsatt beta, sant?)... Og jeg lurer på om d i d hele tatt funker nå som beta?? Finner absolutt ingenting der jeg... Sitter jo bak brannmur, men har prøvd uten...fortsatt ingenting... Ser i settings at man kan stille inn et eller annet med portene, men d skjønner jeg ingenting av...

Noen som har peiling?? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke videre imponert jeg heller. Prøver dem med jevne mellomrom og det skal sies at den finner litt flere ting etter som tiden går. Tror det største problemet er at det har svært få brukere som deler svært lite da det er så nytt. Mulig det kommer seg eller at den bare kommer til å dø ut.

X.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke Exeem blir noen suksess... Får enten samme skjebne som kazaa: mpaa/riaa legger ut masse falske dritfiler, eller så dør den rett og slett ut pga. lav popularitet. :roll:

Holder meg til det gode gamle bittorrent nettverket jeg :w00t: Og klarer du ikke å finne det du vil ha etter at suprnova ble lagt ned, har du vel egentlig ikke noe å gjøre på bittorrent-nettverket :whistle:

Lenke til kommentar
Finnes utallige bra bittorrent sider! Og ikke minst noen bra søkemotorer, er og har aldri vært avhengig av suprnova.

Men jeg er avhengig! =) Driver å prøver Pctorrent eller hva d heter, men er ikke så glad i den, alt er jo på spansk... :S

Søkemotorer?? :yes:

Lenke til kommentar

Exeem fungerer ikke hos meg heller plutselig.

Da Exeem er bygd opp på en desentralisert måte, er det vanskelig å forstå at den ikke fungerer. Annet enn at kanskje internettleverandørene har sperret for den?

Ellers har ikke ikke hatt noen problemer med Exeem.

Endret av joebush
Lenke til kommentar

Tror mangle droppet eXeem på grunn av førsteinntrykket; Spyware, dårlig søkefunksjon og mye dårlige resultater tror jeg gir folk det samme intrykket som de etterhvert har fått av Kazaa, Bearshare og andre P2P-klienter oppgjennom tidene.

Selv holder jeg meg til vanlig bittorrent :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...