Gå til innhold

Fujifilm F601

Anbefalte innlegg

Først: Er fullstending klar over at dette skulle vært plassert i forumet til Digitalkamera.no, men har prøvd de og ikke fått noe svar. Moderatorer, vær snill å ikke steng tråden før jeg har fått et svar ihvertfall.

Jeg har tenkt på å kjøpe meg Fujifilm F601. Har sett at det kan ta opp film i 640x480. Hvor bra kvalitet blir det i forhold til noe tatt opp på et dv kamera?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Et nydelig,lett og lite kamera. Fikk min på Torsdag :smile:. Kvaliteten på filmen er som, så men det duger bra til å vises på TV og legge noen små klipp på nettet. Sammenlikning med en DV (video)kamera er litt drøy da.

Skal du leke Steven Spielberg så styr unna og kjøp et DV istedet. Men vil du ha muligheten til å ta opp når du ser noe artig og må bare "ha det på film" så er den helt konge.Som sagt liten.... Det var til og med allright lyd på den

Lenke til kommentar

Takk for svar!

Har egentlig mest lyst til å kjøpe både dv kamera og digitalt kamera, men det har jeg ikke råd til nå. Men jeg skal kjøpe dv kamera senere, så det hadde vært kjekt å kunne ta noen små snutter i mellomtiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...