Møkkalasset Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Håper eg har posta på rett plass Men her er problemet, får ikkje slette den mappa på bilde. Inni den er dei 2 mapper som heiter sp1 og sp2.. Veit at det er service pack, men dei ligger på D: og eg har os på c: Noen som har hatt samme prob? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Prøv å starte i sikkermodus (F8 under oppstart) og slette de da. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Hvilken feilmld får du opp da? At de er i bruk? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 har testa f 8 ... det står at den er i bruk ... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 har testa f 8 ... det står at den er i bruk ... Det skal fungere å slette de i Sikkermodus. F8 under oppstart, ikke bare trykk F8... Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Who lock me? skal nok hjelpe deg. Programmet "dreper" prossesser. Det virker i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Men kan det vere at eg trenger den mappa for sp1 og sp2 ? når eg prøver å slette dei med vanlig måte så får eg opp at dei er i bruk Lenke til kommentar
pannelars Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) Når du la inn pakene kunne du velge hvilken harddisk du ville legge den på. Hvis du valgte D: Så ligger den der. Men hvorfor vil du slette den Endret 22. februar 2005 av pannelars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå