[Protus] Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Leste i VG at det muligens skulle bli lovlig,(dog kanskje med helseadvarsler på) skal muligens kunne selges i dagligvarebutikker, bensinstasjoner og Kiosker. Jippi! Og til dere forsvarere av barnepikementaliteten som nå begynner å bekymre dere og syte og klage fordi RB er så farlig: Det finnes mye annet farlig som selges lovlig, f.eks. røyk. Hvorfor ikke da RB? Er RB farligere enn røyk kanskje? Håper det for gjennomslag! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Selges ikke Red Bull i Norge fra før? Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 så vidt jeg vet selges ikke redbull lovlig i norge. Battery og et par andre energidrikker selges lovlig, men ikke redbull. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Kunne ikke brydd meg mindre om Redbull blir lovlig eller ikke, men jeg er enig i at så lenge det selges ting som sigaretter ol. er det jo egentlig helt absurd å forby en leskedrikk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hvis de skal ha inn red bull, må de sette opp grensen for maksimalt koffeininnhold. Hvis de gjør det så får vi sikkert mange fler energidrikker å velge mellom Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Digg!! håper det kommer!! du har vel ikke en link? Endret 21. februar 2005 av anders888 Lenke til kommentar
Migr Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 syntes ikke det er sinsykt mye og skryte av men men Lenke til kommentar
Izor Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Synes red bull smaker just like anyother energidrikk jeg. Og det er ikke spesielt godt Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 er ting som er MYE bedre og mer effektivt enn red bull... men det var på tide at det ble lovlig å selge i norge... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) er ting som er MYE bedre og mer effektivt enn red bull... men det var på tide at det ble lovlig å selge i norge... Ja det er temmelig merkelig at det er ulovlig å selge Red Bull når kaffe inneholder mer koffein. edit: Koffein-innhold i en rekke drikker: http://www.mayoclinic.com/invoke.cfm?id=HO00031 Endret 22. februar 2005 av Jon@s Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 er ting som er MYE bedre og mer effektivt enn red bull... men det var på tide at det ble lovlig å selge i norge... Er ikke lovlig ennå, skal kanskje bli det. (muligens med helseadvarsler.) Finner ikke noe om det på nettet , leste det i VG På Søndag tror jeg. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Synes personlig at Battery smaker mye bedre enn RedBull. Men det er jo en prinsippsak, syns jeg. Hvorfor skal det alltid være slike syke og merkelige lover? Så, about time! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Red Bull ............ jeg vil ha friheten til å kjøpe koffeintabbiser på apoteket Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Jeg ser ingen grunn til at Red Bull ikke skal kunne selges i Norge. Lenke til kommentar
stout Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Er vel heller innholdet av taurin som gjør at Red Bull ikke selges i Norge. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 (endret) og hva gjør taurin?? gjør slik at man holder seg mer våken eller?? edit: har koffein-drikke her, med 33mg/100mg koffein og 402,8mg/100mg taurin (ikke skriveleif fra min side) hva gjør taurin? og hva gjør inositol?? Endret 22. februar 2005 av aklla Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Har hørt det kommer ann på kofferininnholdet, er det rett? Er så lei av å måtte dra helt til Sverige for å skaffe noe som er alfa omega på LAN.. :s Lenke til kommentar
farke Skrevet 22. februar 2005 Del Skrevet 22. februar 2005 Det er såklart helt tullete at det i det hele tatt har vært forbud mot salg av Red Bull i Norge. At dette kanskje skal endres på kan vel av optimisten sees på som et fremskritt; men dagens statsstyre (sosialdemokratisk "velferds"-stat) tatt i betraktning er det grunn til å tro at forbudet oppheves kun for å erstattes med skyhøye avgifter. Vi må ikke glemme at dagens regime er et som satser på å finansiere statsbudsjettet på landets innbyggeres lovløshet (jmfr. grunnlaget for de nye bøtesatsene). Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er så typisk at når alt kommer, kommer alt i regular, men ingenting i diet. Diet Red Bull bør komme først for en gangs skyld.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Det er så typisk at når alt kommer, kommer alt i regular, men ingenting i diet. Diet Red Bull bør komme først for en gangs skyld.. Nåvel, dersom man er ute etter mindre sukker og søtt(eller "sunne" ting) bør man kanskje vurdere andre drikkevarer enn brus og "energidrikker". Og siden alle "diet" utgaver er en strippet utgave av originalen(fullversjonen ) er det jo ganske naturlig at man lanserer originalen først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå