Tydeus Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Idag når jeg skulle inn på ene hardisken min fikk jeg beskjed om at den ikke var formatert. Benyttet datarecover og fikk tilbake mesteparten av filmene og backup skulle så formatere slik windows ville...men det funka ikke. Kjørte MAXblast utility for å sjekke feil...og uff ja ja fikk en fin liten code som sa meg ingen ting nemlig " dea26a71 " deliver your hd to the nearest retailer....så snuffs sitter nå bare med 690 gb i maskina Så hvis noen veit hva koden "dea26a7"1 betyr let me know har googla litt men ikke funnet noe info. Hadde btw ikke noen problemer med hd'en før dette skjedde. Bare håper elkjip er greie siden jeg ikke har kviteringa lenger....og hd'en er 6 mnd gammel. Lenke til kommentar
enl Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Dakkar deg...bare 690GB...stornedlaster eller :!: Btw. retaildiskene til Maxtor har bare et års garanti, men hvis det bare er 6 måneder siden så..du kan jo alltids sende en mail til Maxtor og spørre hva feilkoden gjelder, og hvem som kan ta imot disken Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hva er Datarecover? Program? (Sliter med noe som kan være tilsvarende problem) Lenke til kommentar
Hobbes Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Velkommen i klubben for døde maxtor disker. Sender inn min 3. døde eksterne onetocuh i morra... Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Ja dakar deg, sitter selv med 160GB nå etter hovedkorter på den vanelige pcen min tok kvelden, hvist du har ordrebekreftelse eller no slik på mail så kansje det funker som ''kvitering''. Er bare å ta en tlf til dem du kjøte den fra å høre. Fatter ikke hvordan dere får til å kresje de, har bare gode erfaringer med maxtor jeg, diskene står på 24/7. Endret 21. februar 2005 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
WeXeL Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 (endret) Stakkars lillle deg Bare 690gb igjen... Kjedelig når disker kresjer Endret 21. februar 2005 av WeXeL Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 690 er kjiipt. Sitter med 640 + 80 i gamlekassa. Har ikke mer ledig plass og kan lissom ikke slette ting heller Livet er hardt! Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Sitter med 1.09TB i en pc som hk'et er defekt i Men er nytt på vei nå Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2005 Ja veit når du er vandt til over 800 gig....såer tap av 160 mye...maskina var full nok fra før. Og ja laster ned litt Kjekt med 10mbit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå